שיא בהשתתפות במחנות הקיץ: מעל 2500 בני נוער מקריית אונו 

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו: יש לנו נוער נפלא ערכי ומוביל, בעיר המובילה בשיעור ההשתתפות במחנות הקיץ ובתנועות הנוער בכלל.”

למעלה מאלפיים וחמש מאות חניכים וחניכות מקריית אונו משתתפים בקיץ הזה במחנות הקיץ של תנועות הנוער- הצופים, הנוע”ל, בני עקיבא, כנפיים של קרמבו ואריאל שהשנה זכו גם לראשונה לסבסוד בסך 200,000 שקלים מעיריית קריית אונו.

בשבוע האחרון ביקרה ראש העיר קריית אונו מיכל רוזנשיין במחנות הקיץ של תנועת הצופים והנוער העובד והלומד בקריית אונו והתרשמה מהפעילות החינוכית העניפה.

רוזנשיין: “אי אפשר להתחמק מהעובדה שאלו מחנות באווירה שונה, שמחת החיים מהולה בעצבות התקופה ועם זאת מדובר במחנות קיץ בסדר גודל עצום. הגעתי כדי לתמוך ולראות מקרוב את כל מי ששותף למפעל העצום הזה, למפעל המרהיב הזה, ולחזק את העובדה שהם בחרו להיות כאן, לא ברחובות ולא מול המסכים.”



השנה לראשונה הגיעו כל ראשי הרשויות של בקעת אונו לביקור משותף במחנות הצופים, מה שהם רוצים להפוך למסורת.

רוזנשיין: “חשוב לנו לחזק את הקשר בין הרשויות גם דרך תנועות הנוער ושמחתי לשלב ידיים בביקור עם חברי מיהוד, גני תקווה, סביון ואור יהודה,  יש לנו בבקעת אונו נוער נפלא ערכי ומוביל, אני שמחה וגאה על העובדה שקריית אונו היא העיר המובילה בשיעור ההשתתפות במחנות הקיץ ובתנועות הנוער בכלל.”

כחלק מהמסורת בתנועת הצופים גם ההורים נוטלים חלק במחנות ומסייעים בהפעלת המטבח העצום. “פגשתי את ההורים המתנדבים, כשבכל שנה יש יותר ”קרבות” על מי יוצא למחנה, לעשות ”שמח במטבח” ולפעמים נדמה שהם נהנים יותר מהילדים” צחקה רוזנשיין והוסיפה “שמחתי במיוחד לפגוש את ערן בעלי שהתנדב ונמצא שם כבר יומיים. זוהי קהילה במיטבה, זוהי עוצמה זהו חוסן וזה משהו שאנו ההורים והילדים זקוקים לו במיוחד עכשיו.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן