שחר יעקבי מניר חן הוא הנאשם בעשרות עבירות מין בקטינות

הנאשם ביצע את העבירות באמצעות הרשתות החברתיות “טיק טוק” “אינסטגרם” ו”סנאפ צ’ט”

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שחר יעקבי (38) ממושב ניר חן בגין עשרות עבירות מין שביצע בקטינות באמצעות הרשתות החברתיות.

 

על פי כתב האישום שהגישה עו”ד שלומית מלקו, מפרקליטות מחוז דרום, במהלך שנת 2023-2024, יצר יעקבי במספר הזדמנויות שונות קשר עם קטינות בגילאי 11-15 באמצעות הרשתות החברותיות “טיק טוק” “אינסטגרם” ו”סנאפ צ’ט”.

במסגרת ההתכתבויות ביקש יעקבי מהקטינות, כשהוא יודע שהן קטינות, לשלוח לו סרטונים ותמונות אינטימיות שלהן תוך שהוא מדריך אותן מה לצלם.

כך לדוגמה, הקטינות תעדו את עצמן באמצעות הטלפון הנייד ושלחו לו תמונות וסרטונים שלהן בעירום מלא וחלקי, נוגעות בעצמן לא פעם תוך שהן מציינות את שמו, מחדירות חפצים או אצבעות, יושבות או עומדות בתנוחות מסוימות ועוד.

באחד המקרים שלח יעקבי תמונות של אבר מינו לאחת הקטינות. למרות בקשת חלק מהקטינות למחוק את הסרטונים והתמונות מיד לאחר שליחתם, יעקבי לא עשה זאת ושמר את כל הסרטונים והתמונות בטלפון הנייד שלו.

לנאשם יוחסו עבירות אינוס; מעשה סדום ומעשים מגונים.

במקביל להגשת כתב האישום הוגש כנגד הנאשם בקשת מעצר עד תום ההליכים.

 

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן