מסתמן: שחרור אסירים בתמורה לחטופים – מהיום

דיווח מארה”ב: לדברי הנשיא ביידן כבר היום בערב תשוחרר אביגיל עידן בת ה- 3 בעלת אזרחות כפולה – אמריקאית וישראלית, אשר שני הוריה נרצחו מול עיניה

בהמשך לאישור הדרג המדיני ולהחלטת הממשלה מהיום (רביעי), בדבר שחרור אסירים כחלק ממתווה החלפת חטופים, קיימה נציבת בתי הסוהר, רב-גונדר קטי פרי, דיון היערכות מבצעית, בהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר ולאחריו כלל יחידות שב״ס החלו בהיערכות לביצוע המשימה.

בהתאם למתווה שאושר על ידי הדרג המדיני, יקיימו בשב”ס מדי יום היערכות מחודשת, בהתאם לשלבי הביצוע על מנת להוציא לפועל את חלקו במאמץ הלאומי להחזרת החטופים לביתם.

נציבת בתי הסוהר: ״סוהרי וסוהרות שב״ס יבצעו את תפקידם על הצד הטוב ביותר, בצורה מקצועית ונחושה, כפי שידענו לעשות כך בעבר, אנו נעשה את זה היום. אנו שמים לנגד עינינו בכל העת את החזרת החטופים לביתם״.

ממשלת ישראל אישרה את העסקה עם חמאס, במסגרתה ישוחררו 50 חטופים תוך ארבעה ימים. במסגרת המתווה שאושר, יחזרו לישראל רק נשים וילדים.

בהצהרה הרשמית לעיתונות של ארגון הטרור חמאס על ההכרזה אודות הסכם שביתת הנשק נכתב:

בהתבסס על אחריותנו כלפי העם הפלסטיני הסבלני, המוצב שלנו, והמאמץ הבלתי נלאה שלנו לחזק את האיתנות של עמנו ההרואי ברצועת עזה הגאה, לספק הקלה ולרפא את פצעיהם, ולגבש את רצון ההתנגדות המנצחת שלנו ביום השביעי. של אוקטובר מול האויב הציוני.

לאחר משא ומתן קשה ומורכב במשך ימים רבים, אנו מודיעים, בעזרתו ובהצלחתו של האל הכול יכול, כי הגענו להסכם שביתת נשק הומניטרי (הפסקת אש זמנית) לתקופה של ארבעה ימים, תוך מאמצים מתמידים ומוערכים של קטאר ומצרים. הפסקת אש משני הצדדים, הפסקת כל הפעולות הצבאיות של צבא הכיבוש בכל אזורי רצועת עזה, והפסקת תנועת כלי הרכב הצבאיים שלו החודרים לרצועת עזה.
– הבאת מאות משאיות של סיוע הומניטרי, סיוע, רפואי ודלק לכל אזורי רצועת עזה, ללא יוצא מן הכלל, בצפון ובדרום.
– שחרור 50 נשים וילדי עצורי הכיבוש מתחת לגיל 19 שנים, בתמורה לשחרור 150 נשים וילדי עמנו מבתי הכלא של הכיבוש מתחת לגיל 19 שנים, הכל לפי הוותק.
– הפסקת התנועה האווירית בדרום לארבעה ימים.
– עצירת התנועה האווירית בצפון למשך 6 שעות ביום, מהשעה 10:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים.
בתקופת ההפוגה, הכיבוש מחויב שלא לתקוף או לעצור איש בכל אזורי רצועת עזה.

– הבטחת חופש תנועה של אנשים (מצפון לדרום) לאורך רחוב סלאח אלדין.

תנאי הסכם זה גובשו בהתאם לחזון ההתנגדות וקובעותיה, שמטרתן לשרת את עמנו ולחזק את איתנותו מול התוקפנות, והיא תמיד הייתה מודעת להקרבה, לסבל ולדאגותיה, וזה ניהל משא ומתן זה מתוך עמדה של איתנות וחוזק בשטח, למרות ניסיונות הכיבוש להאריך ולדחות את המשא ומתן. בעוד אנו מכריזים על הגעתו של הסכם שביתת נשק, אנו מאשרים כי ידינו יישארו על ההדק, והבריגדות המנצחות שלנו יישארו על המשמר להגן על עמנו ולהביס את הכיבוש והתוקפנות. אנו מבטיחים לעמנו שנישאר נאמנים לדמם, לקורבנותיהם, לסבלנותם, לקשר שלהם ולשאיפותיהם לשחרור, חופש, השבת זכויות והקמת מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה ירושלים, אלוהים. מוּכָן.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים / ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהודייה גאה
יהודייה גאה
9 months ago

מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים? חיים בסרט, הנבלות.
מחכים לשובם של כל החטופים בשלום, אמן כן יהי רצון

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהודייה גאה
יהודייה גאה
9 months ago

מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים? חיים בסרט, הנבלות.
מחכים לשובם של כל החטופים בשלום, אמן כן יהי רצון

דילוג לתוכן