שורדי השואה מקריית גת ציינו את בוא השנה החדשה

מרימים כוסית לכבוד השנה החדשה יחד עם שורדי שואה בני העיר

השנה החולפת הייתה שנה לא קלה כלל עבור שורדי השואה. האירועים הקשים מהטבח ב-7.10 החזירו רבים מהם לאירועי העבר וגרמו להם לקושי נפשי גדול.

מתוך הבנת המצב, הצוות ביחידה לאזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים בעיריית קריית גת קיים פעילויות רבות לאורכה של השנה החולפת, פעילויות הפגה, פעילויות חינוכיות, חברתיות ומגוון רחב של מפגשים טיפוליים שמטרתם להרגיע את הנפש ולחזק אותה.

כחלק מסך הפעילויות, התקיימו השבוע באולמי "מאמא אירועים" ובמסעדת "קמילה" שני סבבים של הרמת כוסית ראשונה לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה- לשורדי שואה דוברי עברית ולדוברי השפה הרוסית.

בשיאם של ערבי הרמת הכוסית התקיימו מופעי הווי ובידור- להקת "תופפויה" קיימו מופע שופרות חגיגי, תיפופים בקצב משמח, הושמעו דברי תורה, ברכות, שירי סליחות וארץ ישראל. עוד התפללו הנוכחים לשובם של החטופים, להצלחתם של חיילי צה"ל וכוחות הבטחון.

בעבור שורדי השואה דוברי השפה הרוסית התקיים מופע של הזמר אנטולי, שהנעים בעבור הנוכחים את זמנם בשירי חג ושימי קלאסיים בשפה הרוסית. הושמעו דברי תודה מפיו של הרב גוטליב והנוכחים התפללו הנוכחים לשובם של החטופים, להצלחתם של חיילי צה"ל וכוחות הבטחון.

המפגשים היו מרגשים מאוד ומלאים בשמחה.

בירכו וכיבדו בנוכחותם מר חיים בכר מנכ"ל עיריית קריית גת, סגן ראש העיר יגאל וינברגר, חבר מועצת העיר שלומי בטיטו ורונית זקרי מנהלת האגף לשירותים חברתיים.

ראש העיר, כפיר סויסה, שלח דברי ברכה לנוכחים ואמר: "רווחתם ובריאותם של בני הגיל השלישי בעיר קריית גת הם נר לרגלינו, על אחת כמה וכמה של ניצולי השואה בני העיר. אנחנו נמשיך ונקיים פעילויות רבות ומגוונות להנאתם ורווחתם, כפי שמגיע להם באמת. אני מאחל לכל אחד ואחת מכם בריאות איתנה ואריכות ימים ושנה טובה ומתוקה. בזכותכם אנחנו כאן היום ועל כך מגיעה לכם תודה גדולה."

תודה לצוות יחידת אזרחים ותיקים של האגף לשירותים חברתיים בעיריית קריית גת-להדס, ויקי, אורית, ליאם וכל השותפים מהעירייה שדואגים להוציא אירועים מרגשים אלו מן הכוח אל הפועל.

שורדי שואה המעוניינים לקחת חלק בפעילויות מוזמנים ליצור קשר בטלפונים- הדס – 08-6199233, ויקי -08-9196872

 

◼️ לחדשות קריית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן