שוני מוצרים למטבח ולאמבט

 

מעבר לדירה חדשה או שיפוץ הבית מחייב רכישה של מוצרים מובנים ומעוצבים למטבח ולחדר האמבטיה. בשוני ניתן לרכוש את המוצרים הדרושים במחירים אטרקטיביים ובצורה נוחה וליהנות ממטבח או חדר אמבטיה פרקטיים ומעוצבים.

תכנון עיצוב חדר האמבטיה

עיצוב חדר אמבטיה חדש דורש תכנון קפדני ובחירת מוצרים איכותיים ויפים שישרתו אתכם לאורך שנים. יש לבצע התאמה בהתאם לסגנון חדר האמבטיה בכל הנוגע למוצרים כמו ברזי אמבטיה, כיור, מקלחון, אסלה, ארונות אמבטיה, קרמיקה ועוד. למשל, כיום הבחירה הפופולרית ביותר היא אסלות סמויות תלויות שהניאגרה מוסתרת ואינה חשופה.

בנוסף, מושבים עם בידה לאסלה הם מוצרים חדשניים המסייעים לניקוי מושלם. כמו כן, אמבטיות מעוצבות בצורות מעוגלות או מרובעות אותן מתקינים במרכז חדר אמבטיה גדול או בפינה של חדר אמבטיה קטן יוסיפו אלגנטיות ומראה יוקרתי לחדר האמבטיה. יש לקחת בחשבון גם אביזרים לאמבטיה כמו אינטרפוץ 4 דרך , צינור אמבט שירשורי, צינור מים למקלחת, תעלת ניקוז למקלחת, מתלה למגבות, מחמם מגבות וכד' כאשר משדרגים את חדר האמבטיה.

חדר אמבטיה בסגנון מודרני

לאחר תכנון והכנת רשימה של מוצרי האמבטיה הנדרשים יש לבחור אותם על פי סגנון העיצוב. כיום חדרי האמבטיה מעוצבים בסגנון מודרני בצבעים בהירים ובקווים פשוטים ונקיים. למשל, אריחים מפורצלן מעטרים את קירות חדר האמבטיה, ארונות אמבטיה הנפתחים בלחיצה ללא ידיות, מראות מסוגננות ובחירת כלים סניטריים שיאפשרו מרחב בחלל. ככל שתקפידו על מאפיינים אלו, כך חדר האמבטיה שלכם ייראה אלגנטי יותר.

תכנון עיצוב המטבח

כשמדובר על עיצוב מטבח חדש צריך לקחת בחשבון מעבר לארונות ומשטחי עבודה בחירה נבונה של כיור למטבח , ברז מטבח, כיריים, תנור אפייה ומיקומו, מכשירי חשמל וכד'. ישנם עיצובים רבים של כיורים למטבח מהם ניתן לבחור. למשל, כיורים מעוגלים, מרובעים, כיורים המפרידים בין כלים לבשר וחלב בשלל גדלים ומידות. יש למדוד את גודל הכיור הדרוש ורק אחר כך לבחור את העיצוב המתאים. בדומה לכך גם ברזים מעוצבים למטבח הם אביזרים מגוונים. לברזים יכולים להיות מצבי זרימה שונים, גובה וגודל פיה שונה והם יכולים להיות עומדים או נשלפים. חשוב לבחור בברז המותאם לצרכים שלכם מחומרי גלם איכותיים כמו ניקל או מתכת ממבחר המותגים השונים.

מטבח בסגנון מודרני

עיצוב המטבח צריך להיות מותאם לסגנון העיצוב של הבית מאחר וכיום המטבחים פתוחים ומהווים חלל אחד עם הסלון. לפיכך המטבח צריך להיות אסתטי בין אם הוא בסגנון כפרי ובין אם בסגנון מודרני. על מנת לעצב את המטבח בסגנון מודרני מומלץ להתקין אי שישמש כמשטח עבודה וכשולחן אוכל, לבחור קלפות, ארונות ומגירות ללא ידיות וגוונים בהירים המשתלבים היטב בסגנון זה. בנוסף, המטבח המודרני צריך להיות מינימליסטי ולכן יש לדאוג להכנסת מוצרי החשמל לתוך מקורות האחסון. לייעוץ ורכישת מוצרים למטבח ולחדרי אמבטיה פנו לשוני. קטלוג המוצרים של שוני מוצרים למטבח ולאמבט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן