שוטר מקריית מלאכי שנפגע באשקלון ישלשל לכיסו 320 אלף שקלים

320 אלף שקלים לשוטר מאשקלון  שנפגע בתאונת דרכים במהלך משמרת את השוטר ייצג עורך הדין איל כהן

חלק מעבודתם של שוטרים היא להגיע לזירות של תאונת דרכים ולטפל בנזקים או בנפגעי התאונה. אבל שוטר מאזור קריית מלאכי  ודאי לא ציפה בתחילתה של משמרת שגרתית, שאת המשמרת הוא יסיים כאוב בבית החולים, לאחר שיעבור תאונת דרכים כאשר רכב פוגע בו מאחור ברכבו בזמן הנסיעה.

לפני כשלוש שנים השוטר בשנות ה -30 לחייו היה במהלך סיור שגרתי במשמרת העבודה שלו, לפתע הרגיש מכה חזקה בגבו ובראשו, לאחר שרכב נתקע בו בעוצמה מאחור.

הוא פונה על ידי חבר (שוטר) לבית החולים “ברזילי” באשקלון לקבלת טיפול רפואי. בבית החולים התברר כי בעקבות התאונה הוא סובל מחבלה בעמוד שדרה צווארי ובעמוד שדרה מותני.

בבדיקות שביצע לאחר שחרורו מבית החולים התברר כי בעקבות התאונה הוא סובל גם מבלטי דיסק בגבו, הוא אף החל בסדרת טיפולי פיזיותרפיה על מנת לנסות ולהחזיר את המצב לקדמותו והמשיך במעקב שוטף בקופת חולים.

לאחר המקרה פנה השוטר לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי מאשקלון המתמחים בדיני נזיקין בבקשה כי יסייע לו.

ראשית, פנה עו”ד כהן למוסד לביטוח לאומי שהכיר התאונה כתאונת עבודה ולאחר ייצוג של התובע בוועדות הביטוח הלאומי נקבעו לו אחוזי נכות עקב מגבלותיו בצוואר ובגב והוא קיבל פיצוי בסך של כ- 70 אלף ₪.

לאחר סיום ההליכים מול הביטוח הלאומי הגיש עו”ד כהן תביעה כנגד חברת הביטוח שביטחה בביטוח חובה את הניידת של השוטר.

בכתב התביעה טען עו”ד כהן, בין היתר, כי “כתוצאה מהתאונה ועד היום נגרמו לנהג הנזקים הבאים … הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעה וכן הוצאות נלוות, עזרה וסיעוד בעבר הפסד שכר בעבר“.

כמו כן טען עו”ד כהן כי בעקבות נזקי התאונה יגרמו לשוטר נזקים עתידיים לרבות “הוצאות רפואיות בעתיד לרבות הוצאות על טיפולים אלטרנטיביים ובכלל זה הוצאות שיקום, עזרה וסיעוד בעתיד ,הפסד השתכרות בעתיד לרבות אובדן כושר השתכרות וזכויות סוציאליות, צער כאב וסבל”.

בהסכם פשרה שנחתם לאחרונה עם חברת הביטוח נקבע כי בעקבות התאונה יקבל השוטר שנפגע במהלך משמרתו 250 אלף שקלים מחברת הביטוח, בנוסף ל-70 אלף שקלים שקיבל מהביטוח הלאומי וסך הכל הוא יפוצה בעקבות המקרה בכ-320 אלף שקלים.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ | ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן