שוטרי ירושלים גילו אקדח, מחסנית ותחמושת מוסלקים בין הרגליים

אקדח, מחסנית ותחמושת מוסלקים בין הרגליים: שוטרי יס"מ ירושלים, חשפו אמש כלי נשק ותחמושת בתוך רכב שיושביו ניסו להמלט מפניהם בשכונת בית חנינא בירושלים

במהלך פעילות יזומה של שוטרי יס"מ ירושלים בשכונת בית חנינא, ביצעו השוטרים חסימה באחד מרחובות השכונה. לפתע, הבחינו השוטרים ברכב שהתקרב במהירות לחסימה ועורר את חשדם.

בעת שנהג הרכב הבחין בשוטרים שסימנו לו לעצור, הוא הגביר את מהירות נסיעתו, ניסה לבצע עקיפה ולהמלט מהמקום עד שנעצר על ידי השוטרים.

בדיקת יושבי הרכב העלתה כי מדובר בשלושה צעירים בשנות ה- 20 לחייהם תושבי מזרח ירושלים. במהלך חיפוש ברכב, חשפו השוטרים בין רגליו של אחד החשודים; אקדח מסוג 'גלוק', מחסנית עם תחמושת, וקופסה מלאה בתחמושת. כלל האמל"ח, נתפסו על ידי השוטרים.

בעקבות חשיפת כלי הנשק והתחמושת שנתפסו על ידי השוטרים, נעצרו שלושת חשודים ולאחר מעצרם, הועברו לחקירה בתחנת שפט במחוז ירושלים, בחשד להחזקת אמצעי הלחימה שלא כחוק.

שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב הפועלים במחוז, ימשיכו כל העת במאבק הנחוש והבלתי מתפשר במסגרת מבצע 'בלימת חירום' שקבע מפכ"ל המשטרה למאבק בהחזקת הנשק הבלתי חוקי ובאמצעי הלחימה בחברה הערבית, המשמשים לפעילות פלילית או בטחונית. המשטרה תמשיך לפעול לשמירת שלום הציבור ובטחונו ולמיצוי הדין עם המעורבים בעבירות הנשק.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן