שוחד, מרמה והפרת אמונים: שישה חשודים עוכבו בפרשה בה מעורבים בכירים בעיריה – רק שלושה שוחררו מהמעצר

משטרת מחוז דרום מודיעה הערב (שני) כי חקירה סמויה בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, עברה לשלב הגלוי עת עיכבו חוקרי משטרת ישראל שישה חשודים והעבירו אותם לחקירה ביחידת הונאה בבאר שבע. בשלב זה שוחררו בתנאים מגבילים שלושה חשודים ושלושה נעצרו ומחר יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

כזכור, חשפנו בפרסום ראשון כי אל משרדו של בכיר בעיריית אילת נכנסו חוקרי יאח”ה ומשמר הגבול, החרימו מסמכים ומחשבים והם מתחקרים מנהל אגף בחשד לעבירות שחיתות במינהל הציבורי. בנוסף אליו נלקחו לחקירה חמישה נוספים. אחד מהעובדים באגף, לא היה מופתע מהגעתם של אנשי יאח”ה למשרדים, והוא סיפר לחדשות 08: “עכשיו נמצאים אצלו יאח”ה ומשמר הגבול לקחו את המחשבים, לקחו את המסמכים ומתחקרים אותו”. “כנראה משום שהוא עושה קומבינות על חשבון העיריה והציבור יחדיו”, הוסיף אדם המעורה בנושא. הציבור משלם מיסים והעירייה משלמת לו – הקומבינה שלו תעשה רעש גדול”.

מעיריית אילת נמסר: “איננו דנים בענייני עובדים בתקשורת”.

פרסום ראשון: ברגעים אלו נחקר בכיר מעיריית אילת על ידי אנשי יאח"ה מיחידת לה"ב 433 ומשמר הגבול, בחשד לשחיתות | כל הפרטים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן