שווים באופקים: גן שעשועים נגיש בגן הידידות

גן שעשועים נגיש לילדים עם מוגבלויות נפתח בגן הידידות ראש העיר נפגש עם הורי קבוצת המנהיגות להורים מיוחדים של המרכז למשפחה והציג בפניהם את המתחם החדש; המתחם החדש משלב בתוכו מתקנים נגישים לילדות וילדים עם מוגבלויות שונות ומותאם לכל האוכלוסייה ברחבי העיר

ראש העיר, איציק דנינו נפגש בתחילת השבוע עם קבוצת מנהיגות הורים מיוחדים של המרכז למשפחה הפועל תחת אגף הרווחה והשירותים החברתיים במתחם המשחקים החדש אשר הוקם לטובת ילדות וילדים עם מוגבלויות ותואם את צרכיהם.

המתחם החדש הינו הראשון מסוגו באופקים והוקם בתוך גן הידידות. המתחם מציע מתקני משחק רבים ומגוונים לילדים עם ובלי מוגבלויות וישרת גם הורים עם מוגבלויות שיוכלו להגיע וליהנות עם ילדיהם במתקני המשחק.

במפגש עם ראש העיר לקחו חלק יו”ר המנהיגות, אריה זץ וחברי המנהיגות: לאה ישראלוב, מירי כחלון, שלי צנגאוקר. גם מנהלת המרכז למשפחה, עו”ס טל טוויזר נכחה ויחד ניהלו שיח פורה על צרכי קהילת המשפחות עם הצרכים המיוחדים באופקים. ראש העיר הסביר כי גן המשחקים מהווה את הפתיחה ובקרוב יאושרו פרויקטים נוספים רבים כאשר בכולם קיימת התחשבות ונעשות התאמות נגישות הכרחיות כדי לאפשר לאנשים עם מוגבלויות מרחב תנועה חופשי ונוח.

ראש העיר, איציק דנינו: ” גן המשחקים הנגיש הוא פריצת דרך נוספת וחדשנית בעיר אופקים עבור אוכלוסייה כה משמעותית. הגן יסייע בשילוב ילדים עם מוגבלויות במרחב הציבורי ויעניק להם מקפצה נוספת להשתלבות בחברה. בקרוב נחנוך גם את המבנה החדש של מרכז המשפחה שמיועד לטובת פעילויות של הקהילה עם הצרכים המיוחדים ובני משפחותיהם באופקים. אני מודה על הזכות להנגיש אזורים ברחבי העיר כך שיתאימו לכלל התושבים ונרגש לראות את השמחה של ההורים היקרים עם פתיחת הגן המותאם. נמשיך לפעול להנגשת המרחבים הציבוריים ברחבי העיר ולשילובם של אנשים וילדים עם מוגבלויות”.

יו”ר מנהיגות ההורים, אריה זץ: “מנהיגות ההורים של המרכז למשפחה פועלת באופן קבוע לשיפור התשתיות, השירותים והתמיכה המוענקת למשפחות וילדים עם צרכים מיוחדים. אנו נרגשים לראות את השינויים הקורים בשטח ואת אלו שעתידים להיות אשר יובילו לחיזוק הקהילה והסביבה. ההישג של היום משקף את המאמצים המשותפים של העירייה, אנשי המקצוע וההורים, ואנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה הפורה למען עתיד טוב יותר לכל ילדי אופקים. אנו מודים מעומק ליבנו לראש העיר ולכל הגורמים המעורבים, על חזון ומחויבות להפוך את אופקים למקום מכיל ושוויוני לכל ילד וילדה.”

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן