שוב: פשע בשכונת אושיות, קטטה ושלושה עצורים

תושב שכונת אושיות אשר היה בגילופין בחצות הלילה הכה את בן השכנים ואף ניסה לדקור אותו. אזרחים שהבחינו במהומה הזעיקו את כוחות המשטרה מחשש שהמצב יסלים והשיכור יצליח לבצע את זממו.

בהמשך הלילה, סמוך לשעה אחת התקבל דיווח בכוחות הרפואה והחרום על קטטה באחד ממקומות הבילוי בפארק המדע. כוחות הרפואה שהגיעו לא איתרו פצועים, אולם לאחר מכן נודע כי אל בית החולים קפלן פונה צעיר כשהוא סובל מפציעה בראשו. שוטרי התחנה הגיעו אל בית החולים ותיחקרו את הצעיר החבול וכן את החברים שליוו אותו. מעדויות שנגבו עלה תיאורם של החשודים, שלושה צעירים תושבי שכונת אושיות המוכרים למשטרה.
20170317_075836
כוחות המשטרה הגיעו אל בתי החשודים לפנות בוקר ועצרו אותם. העצורים, שני בגירים וקטין, נלקחו לחקירה, שם הכחישו את המיוחס להם. הוריהם של הקטינים זומנו לתחנת המשטרה כדי לחתום ערבות עליהם והבוקר יובא הבגיר להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.
20170318_193728

זהו לא המקרה הבודד שאירע במהלך השבת בשכונת אודיות. כזכור, ביום שישי הושלך רימון הלם על בית ברחוב החבורה. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום איתרו זירה וסגרו חצי מהרחוב עד סיום הטיפול של צוותי המשטרה המקצועיים. לדברי המשטרה נסיבות האירוע נחקרות, אין עצורים בפרשה, אך החקירה ממשיכה במישור המודיעיני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן