שוב: אשדוד בכותרות על שחיתויות, ד”ר אלי לחמני: “העיר שבויה בידי כנופיה מושחתת”

יחיאל לסרי וברק סרי “כיכבו” יחד עם הטייקונים הקבלנים, בכתבה הארוכה שחשפה את “אם כל השחיתויות” שהתגלו אי פעם ברשות מקומית כלשהי בישראל

ד”ר אלי לחמני – יו”ר האופוזיציה והמועמד לראשות העיר אשדוד בתגובה לכתבה בחדשות 12:

“החשיפה המדהימה בערוץ 12 מוכיחה: אשדוד שבויה בידי כנופיה מושחתת. עד כאן! אשדוד חייבת מנהיג חזק וישר! אני היחיד שיחזיר את אשדוד לתושבים.

את הבושה הזו אי אפשר למחוק! מיליוני הצופים בכל רחבי המדינה, ביניהם כמובן עשרות אלפי אשדודים ראו הערב כיצד עיר נהדרת בישראל נכבשה בידי כנופיית טייקונים ש”רכשו” לעצמם פוליטיקאים מקומיים, ועושים לעצמם מאות מיליוני ש”ח על חשבונם של תושבי העיר התמימים.

יחיאל לסרי וברק סרי “כיכבו” יחד עם הטייקונים הקבלנים, בכתבה הארוכה שחשפה את “אם כל השחיתויות” שהתגלו אי פעם ברשות מקומית כלשהי בישראל – ואם נוסיף לכתבה הזו את החשיפות והשערוריות הבלתי יאומנו שהתקשורת הארצית חשפה אודות המועמדת הנוספת הלן גלבר, במהלך השנים האחרונות, נגיע כולנו למסקנה ברורה וחדה: חייבים להציל את אשדוד. רק מנהיג ישר דרך יידע לקחת את העיר, לעשות בה סדר, לנקות את כל העשבים השוטים, לחשוף את כל השחיתויות ובעיקר להחזיר את אשדוד לתושביה”.

• בסקר האחרון שנערך על ידי “מכון סמית” בשבוע שעבר באשדוד קבעו תושבי העיר כי ד”ר אלי לחמני הוא המועמד היחיד ש-57% מתושבי אשדוד בטוחים שהוא היחיד שיכול להציל את אשדוד ולהחזיר אותה לפסים הנכונים, כי רק לד”ר אלי לחמני יש את הכישורים האישיים המושלמים, הניסיון העצום, אבל בעיקר כי הוא ישר כמו סרגל – ואותו אף אחד, כולל אף אחד לא יכול לקנות!!!

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: אבי רוקח

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן