שאול שניידר, יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד השתתף בוועידה הכלכלית הלאומית השנתית

שאול שניידר השתתף בוועידה הכלכלית הלאומית ואמר : “ישראל צריכה מתקנים אסטרטגיים שימשיכו לפעול גם בזמן מלחמה”

שאול שניידר, יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד השתתף בוועידה הכלכלית הלאומית השנתית אשר אירחה כמדי שנה את הצמרת הפוליטית, הציבורית, הביטחונית והכלכלית של ישראל. הוועידה התמקדה השנה בניתוח מעמיק של האתגרים הרבים, לצד ההזדמנויות שנולדו מתוך האסון מקידום אופק מדיני עם שותפות חדשות ועד הצגת פתרונות שיסייעו לנו לצאת מהמשבר לשקם, לאחות ולהתאחד כדי לבנות עתיד טוב יותר עבור כל תושבי המדינה.

שניידר השתתף בפאנל תשתיות, אנרגיה ומשאבים לאומיים בהקשר של המציאות הנוכחית ובפיתוח תשתיות לאומיות בעידן של אתגרים גלובליים, לצידם של דני סופר, משנה למנכ”ל מקורות וליאת שוב, ראש החטיבה העסקית, בנק לאומי.

שאול שניידר אמר בכנס:

כנמל ממשלתי יש עלינו חובה לשרת את המשק הישראלי גם בתקופה של מלחמה עצימה. הנמל לא הפסיק לעבוד לרגע, גם ב-7 לאוקטובר וגם היום. גם כשעובדים שלנו היו במילואים וגם כשעשרות מהעובדים שלנו היו מפונים מבתיהם, בשל היותם תושבי העוטף. נמל אשדוד הוא אחד המתקנים האסטרטגיים ואנו נותנים מענה לכל הגורמים הרלוונטיים, ביניהם גם מערכת הבטחון וגם לאמריקאים. אנחנו ממשיכים להמשיך לפעול ברציפות תפקודית. המדינה צריכה מתקנים אסטרטגיים בשליטתה כדי שימשיכו לפעול גם בשעת מלחמה. במידה ותיפתח חזית צפונית כמובן שנוכל לקלוט ספינות אשר יופנו אלינו, בשל איום כזה או אחר.”

שניידר הוסיף: “אנו עובדים על תוכנית לשיפור היעילות במטען כללי. סידור מחדש של העורף של הנמל השקעות. אנו מתכננים במהלך השנה לבצע השקעות ברציפים בסדר גודל של 300 מיליון ₪, כהשקעה ברציפים, ביניהם, מייעדים למטען כללי את רציפים 7 ו-9, במטרה לשפר את התפוקות. יש מתווה מוסכם על ידי השר הממונה על רשות החברות. הולכים לביצוע הנפקה וגיוס בבורסה בת”א של סכום משמעותי ; כ – מיליארד שקל. ההפרטה תסייע להגדלת בסיס ההון של החברה ושמירה עליו ותאפשר לנו להמשיך לבצע השקעות בתשתיות.”

צילום: פבל טוילצינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן