שאול שניידר, יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד: “נמל אשדוד ערוך למצב של פתיחת חזית צפונית”

“נמל אשדוד ערוך למצב של פתיחת חזית צפונית וימשיך לתת מענה מיטבי גם אם הנמלים הפרטיים בצפון המדינה יפסיקו לתפקד” אמר שניידר בכנס מיוחד של המכון למחקרי בטחון לאומי INSS

שאול שניידר, יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד, השתתף בכנס שנערך בעיר בשדרות – עוטף “כחול לבן” – של המכון למחקרי בטחון לאומי INSS.

הכנס התקיים בראשותו של האלוף (מיל’) תמיר היימן ובהנחייתו של עופר שלח. המפגש עסק בצעדים אסטרטגיים לחיזוק יישובי עוטף ישראל, זאת במסגרת פאנל בנושא תשתיות בחירום.

 

 

בכנס השתתפו מקבלי ההחלטות, אנשי המקצוע, נציגי החברה האזרחית ובכירי המשק, אשר קיימו דיון מעמיק בנושאים האסטרטגיים השונים המשפיעים על תושבי הדרום בתקופה הנוכחית.

 

שאול שניידר אמר בכנס, כי: “ישראל היא מדינת אי, 99% מהסחורות מגיעות לישראל דרך הים. נמל אשדוד אחראי ל40% מאותן הסחורות. עובדי נמל אשדוד מגיעים לעבודה החל מה-7 לאוקטובר, על אף שחלקם מגיעים מהעוטף ומפונים. נמל אשדוד משרת בתקופה האחרונה גם את מערכת הבטחון הישראלית וגם את האמריקאית, על כלי השיט שלה. נמל אשדוד הינו מתקן קיומי אסטרטגי, אשר עבד גם תחת מטחי טילים”.

 

עוד ציין את ההתגייסות המדהימה של העובדים החל מה-8 לאוקטובר. “כולנו היינו בעבודה מסביב לשעון, על מנת לתת מענה לסחורות שהגיעו לישראל ולאפשר למערכת הצבאית לקבל את החימושים שמגיעים דרך הנמל. החיבור של נמל אשדוד ליישובים ולתושבים בא לידי ביטוי לכל אורך התקופה ודאגנו גם למשפחות של העובדים.”

“נמל אשדוד הוא הנמל הממשלתי היחיד בארץ, במידה ותיפתח חזית צפונית, כל הנמלים האחרים לא יעבדו. בנמל אשדוד הבנו כבר ב-8 לאוקטובר שאנחנו יחידה שחייבת להמשיך לתפקד, גם בעבודה השוטפת וגם בתמיכה לצבא ולפינויים שנעשו לאורך הצירים. פיתחנו יכולות לספק את הצרכים של מדינת ישראל ואנחנו נמשיך להביא לכאן מטענים שונים, על מנת לאפשר גם למערכות השונות להתקיים וגם להמשיך לתמוך בעובדים ובמשפחות שזה חלק לא פחות חשוב בהיערכות שלנו.”

 

◼️ לקבוצת חדשות  אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פבל טולצ'ינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן