רשת H&O משיקה קולקציית סתיו חורף 2024-25

קולקציה המתכתבת עם הטרנדים הבינלאומיים באופנה ומחמיאה לקימורי הגוף הנשי

האישה של  SOLO אוהבת ומבינה אופנה, היא מתעדכנות בכל מה שחם ועכשווי ומשנה את הלוקים בתדירות גבוהה, בכל מבנה גוף היא נהנית מבגדים אופנתיים וגזרות מחמיאות.

קולקציית סתיו חורף 2024-25 של המותג מתאימה לכל שעות היום לעבודה, לשעות אחר הצהריים בגינה עם הילדים, לבילוי בערב עם חברים וליציאה זוגית רומנטית והיא כוללת מגוון רחב ועשיר של פריטים המחולקים לקבוצות: 

בוהו פסטיבל

הקולקציה בהשראת פסטיבלי המוזיקה העולמיים מביאה תחושה של חופש, יצירתיות, ואותנטיות סגנונית. הפריטים משדרים שילוב של רטרו עם נגיעות מודרניות באמצעות הדפסי נמר וסריגות קרושה המוסיפים ממד אתני בוהמי. ג'ינסים מעוטרים באבנים מנצנצות בעיצובי כוכבים או טקסטורות מחוררות מספקים מראה צעיר ועכשווי. פריטי הבייסיק בגווני השמנת מאזנים את המראה הכללי ומשתלבים עם מעילי פרווה סינתטיים בהשראת כוכבי הפופ. בנוסף, שריכות כמוטיב חוזר בטופים קצרים בשילוב מכנסיים רחבים עם כיסי דגמ"ח עשויים בדים במראה מקומט מוסיפים תחושת נינוחות עם דגש על דקורטיביות.

סילבר מון

הטרנד המטאלי מוביל את עונת חורף 24/25 עם גוון כסוף זוהר שמתאים גם ללבוש יומיומי וגם לערב. הקולקציה כוללת מגוון פריטים המתרגמים את המראה המטאלי בצורה פרקטית: מכנסיים בגזרת ג'ינס וג'קטים בגזרת אופנוענים מעניקים תחושת של חדשנות. סריגי לורקס וגופיות סרוגות מוסיפים את הברק המתוחכם, חולצות בוהקות בגזרות קלאסיות בשילוב מכנסי הג'ינס או חצאית עם רוכסנים כסופים יוצרים את האיזון בין אופנה יום-יומית למראה נוצץ לערב.

הטרנד הלבן

בעונת סתיו-חורף 24/25, הטרנד הלבן מביא אתו רעננות בהשראת הנופים המושלגים. הקולקציה כוללת מגוון פריטים כמו סריגי גולף דקים, פריטי פשתן עם רקמות עדינות בשולי הבגד, קרדיגנים קצרים או ארוכים וחולצות סאטן מוסיפים נופך של אלגנטיות, לצד ג'ינסים לבנים מתרחבים היוצרים יחדיו שילובי של שקוף ואטום, מט ונוצץ.  הלבן בקולקציה מסמל טוהר ורוגע, במיוחד בימי החורף הקודרים, ומתאים לכניסה הראשונה לעונת הסתיו והחורף.

שחור לבן ונוצץ

הקולקציה מציעה טרנד מחויט המותאם גם ללבוש משרדי וגם להמשך הבילוי בערב. הפריטים מאופיינים בניקיון ותחכום, ומותאמים לשימוש יומיומי וגם לאירועים מיוחדים. בין הפריטים ניתן למצוא ווסטים, מכנסיים שחורים קלאסיים ו/או מתרחבים, פריטים מפוספסים הלקוחים מעולם בגדי הגברים (פינסטרייפ) שמלות מחויטות עם עיטורי אבנים, חצאיות פליסה, אובר שרט וחצאיות מיני בבדים דמוי זמ'ש, חצאיות מקסי במראה סאטן, חולצות כפתורים בגרסה קלאסית מבדים מבריקים, חולצות בגיזרת מעטפת וטישרטים עם דקורציה של אבני חן. הג'ינסים המבריקים משלימים את המראה הנוצץ, ויוצרים תחושת יוקרה עם נגיעות מודרניות.

פינק מטאלי

הצבע הוורוד, שמסרב להיעלם מהמדפים, ממשיך גם לעונת חורף 24/25 בגרסה מטאלית שמקנה לו עומק חדש. הפריטים הסרוגים, מעילי הפוך, הסווטשרטים והטישרטים מבדי לורקס מהווים המשך ישיר למגמת הצבעים המטאליים אך עם טוויסט נשי ועדכני. הוורוד המטאלי מציע ללקוחות מראה המשלב גלאם עם קלילות עירונית וניתן לשלבו עם פריטים שחורים או ג'ינסים.

סטריט וויב

אופנת הרחוב בעונה זו שואבת השראה מהרחובות התוססים של הערים הגדולות. הקולקציה משתמשת בצבעוניות אורבנית של כחולים שטופים, אפורים ושחורים בין הפריטים ניתן למצוא בדי פוטר שטופים המעוטרים בטקסטים, אפליקציות ורקמות, סווצ'רים ומכנסי גומי מבדי קטיפה, טופים צמודים מבדי ריב בסגירות קרסים, מכנסיים רחבים בכביסות שטופות עם כיסי דגמ"ח, חולצות ג'ינס שחורות בשטיפות חזקות, מערכות נינוחות בסריגת ריב, מכנסי ברמודה רחבים, וג'ינסים בכביסות מיוחדות המדגישים את הסגנון הקז'ואלי המובהק של הקולקציה.

טווח מידות: XS- 2XL / 34-44

 

מחירים:

 טייץ – 99.9 ₪ 

סווטשרט – 99.9 ₪ 

חולצות אריג – 99.9-129.9 ₪ 

טי שרט –  59.9-89.9 ₪ 

מכנסיים – 99.9-149.9 ₪ 

חצאיות – 79.9-129.9 ₪ 

סוודרים –  89.9-139.9 ₪ 

חולצות סריג – 49.9-119.9 ₪ 

ז'קטים – 119.9-189.9 ₪ 

גופיות – 49.9-79.9 ₪ 

ווסט – 99.9-119.9 ₪ 

מעילים – 169.39-179.9 ₪ 

ג'ינס – 129.9-149.9 ₪ 

קרדיגן – 129.9-149.9 ₪ 

ניתן להשיג בלעדית ברשת O&H ובאתר: h-o.co.il

 

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: תומר לופסקו, טל טרי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן