רשת ‘חומוס יוסף’ פותחת סניף דגל במתחם המזון של קניון עופר רחובות

סניף הדגל, כשר,  יציע סוגי חומוס טריים כגון: מסבחה, חומוס פול, חומוס משאוושה, חומוס סביח, חומוס שווארמה, חומוס פטריות, תבשילים וגם תפריט  מיוחד לטבעוניים וללא גלוטן

רשת “חומוס יוסף”, פותחת השבוע סניף דגל חדש בקניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, בהשקעה הנאמדת בכחצי מיליון ₪.

 

הסניף החדש,  שזהו הסניף ה 11 של הרשת, כשר, משתרע על שטח של כ 35 מ”ר, ממוקם במתחם המזון של הקניון ומציע מבחר רחב של חומוס טרי הנטחן במקום, וסוגי חומוס שונים וטריים כגון: מסבחה, חומוס פול, חומוס משאוושה, חומוס סביח, חומוס שווארמה, חומוס פטריות,  תבשילים וגם תפריט  מיוחד לטבעוניים וללא גלוטן.

 

יהודה אורן מנכ”ל עופר רחובות מסר:

“הצרכן הישראלי אוהב  ומחובר למאכל הלאומי, חומוס.  מסעדת חומוס יוסף נחשבת רשת איכותית, אהובה ומוכרת שהחליטה לפתוח סניף דגל ראשון ברחובות אצלנו בקניון, אנו שמחים ומברכים אותם על הכניסה למתחם האוכל. הסניף  החדש  מציע חוויה קולינארית טעימה, כל המוצרים במסעדה טריים ומובאים בכל יום לסניף. אנו מזמינים את כולם לבוא להנות מהחוויה של חומוס טעים ביותר”.

רשת “חומוס יוסף”, המונה 11 סניפים ברחבי הארץ, נולדה כחומסייה קטנטנה בפרדס חנה, בכניסה לחנות תבלינים של יוסף והתפתחה עם השנים לרשת  ארצית מצליחה המקפידה להכין לסועדים שלה חומוס טרי אסלי, עם תוספות מיוחדות ומוצרים טריים יום יום.

כשרות: רבנות רחובות

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ/ שי ויליץ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן