רשת חוויות פתחה את אירועי ט”ו בשבט עם עשרות פעילויות קהילתיות

מאוחדים עם חוויות חדשות: שפע פעילויות לילדים, משפחות ומבוגרים, מסמלים השנה את החג בסימן קהילה מאוחדת. האירועים ימשכו עד סוף החודש

רשת חוויות ממשיכה לחזק את קהילת העיר ואחדות התושבים, ברוח צמיחה והתחדשות המסמלים את החג. בשבוע שעבר נפתחה סדרת החג עם עשרות אירועים ופעילויות לילדים והורים, והן נמשכו השבוע עם סדנאות יצירת שתילים, עריכת סדר ט”ו בשבט בשיתוף קק”ל, הפנינג קהילתי, סדנאות להכנת פרחים מפירות יבשים, עציצי חרוזים, סיפור תנועה לקטנטנים, פעילות למשפחות בשיתוף בני עקיבא, הצגות ילדים, הכנת פרחים מתוקים, ועוד.

אמש התקיימה כמיטב המסורת מסיבת ט”ו בשבט למבוגרים במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה, המייחדת את האירוע לאווירה ישראלית “בטעם של פעם” עם הזמר גבי נס.

מהיום (רביעי 24.1) ועד סוף החודש, ימשיכו להתקיים במרכזים הקהילתיים אירועי נטיעות, יצירה ושעת סיפור לילדים. סדרת החג של חוויות תחתם באירוע ט”ו בשבט נוסף למבוגרים במרכז חוויות אושיות, והיא תעסוק במהות החג, תוך שיח, קטעי נגינה וזמר עברי עם צמד “פעמי גליל” לצד כיבוד ברוח החג, שירים וריקודים.

אמיתי כהן, יו”ר רשת חוויות וסגן ראש העיר: “המסורת והאמונה איחדו את עם ישראל בשעתו הקשה ביותר וגם בתקופת המלחמה, אנו רואים חשיבות עליונה בשמירה על ערכי המסורת והאחדות הקהילתית. התכנסות, ציון סמלי החג ופעילות משותפת, מאפשרים לכולנו גם שעות איכות והפוגה וגם שמירה על חוסן העורף. תפילתנו נשואה לשובם הביתה של כולם בשלום, ותודתנו לחיילים ולכוחות הביטחון וההצלה שעושים לילות כימים בחזית, על מנת לאפשר לנו להמשיך ולשמור על שגרת החיים”.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת: “לאחרונה סיכמנו את הפעילות לשנת 2023 עם צמיחה בלתי רגילה, בזכות מנהלי ועובדי ועובדות הרשת המסורים וכל השותפים והמתנדבים הרבים, שנרתמו על מנת שנוכל להרחיב ולהתאים את המענה לתקופה הקשה של המלחמה. לפתוח את שנת 2024 בחגיגות שמסמלות פריחה והתחדשות זה הניצחון הגדול ביותר שלנו – לראות את הקהילה מתאחדת סביב עשרות האירועים שייצרנו, זה הסיפוק הגדול ביותר שלנו. מאחל לשובם הביתה של כולם במהרה ובשלום, ומודה לכוחותינו בחזית ובעורף שמבטיחים שנוכל לחגוג יחד”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן