רק אהבה תנצח במגדלי הים התיכון ירושלים

מגדלי הים התיכון ירושלים אירח את האירוע השנתי של הרשת בהשתתפות כ-500 דיירי מגדלי הים התיכון  מכל רחבי הארץ האירוע עמד השנה בסימן אחדות, אהבה ותקווה

מגדלי הים התיכון ירושלים אירחו את האירוע השנתי של רשת מגדלי הים התיכון, שהתקיים כמדי שנה בסמיכות לט”ו אב, חג האהבה העברי, ועמד השנה בסימן ‘רק אהבה תנצח’ עם קריאה לאחדות, אהבה ושמירה על הביחד.

האירוע החגיגי, שהתקיים באווירה ירושלמית, כלל מופע אופרה עם שירי אהבה מרגשים בהשתתפות דודי זבה וסולניות האופרה ונכחו בו הנהלת רשת מגדלי הים התיכון, מנהלי הבתים וכ-500 דיירים מבתי הרשת בירושלים, סביון, כפר סבא, בת-ים, רמת השרון, גני תקווה ונורדיה.

את הערב המיוחד פתחו מנכ”ל מגדלי הים התיכון דורון ארנון ומנכ”לית הבית בירושלים נעה ברדוגו-פסטרנק בדברי ברכה לאורחים הרבים. לאחר מכן הציגו נציגים מכל בית ערך אחד בעל משמעות רבה המלווה אותם בעשייה היומיומית מאז השבעה באוקטובר ובמציאות המורכבת בת ימינו והמבטא מסר אופטימי ומעודד לחברה הישראלית.

בין הערכים שהוצגו היו התגייסות (הבית בכפר סבא), חווית הביחד (הבית ברמת השרון), ערבות הדדית (הבית בסביון), גבורה (הבית בירושלים), ראיית הטוב (הבית בבת-ים), תקווה (הבית בגני תקווה) והחטופים (הבית בנורדיה).

לאחר הצגת הערכים נציגי הבתים הפריחו בלונים אדומים כמספר החטופים והחטופות הנמצאים בעזה עם תפילה בלב לשובם במהרה ובבריאות לבתיהם.

כחלק מתפיסת המגורים של הרשת המעניקה לדיירים את הבמה המרכזית להוביל יוזמות, לחוות ולגלות עולמות תוכן חדשים, דיירי מגדלי הים התיכון ירושלים לקחו חלק ביחד עם צוות הבית בהובלת האירוע ובהפקתו החל משלב תכנון ועד לביצועו.

נעה ברדוגו-פסטרנק, מנכ”לית מגדלי הים התיכון ירושלים:

“בתוך כל המתח והמציאות המורכבת בה אנו נמצאים, חשוב לנו לשמור על שגרת החיים, ככל הניתן, ולזכור תמיד כי רק אהבה בין כולנו תנצח. האירוע הרשתי השנה ביטא ערכים ותחושות רבות המלווים את כולנו בעת הזו, ובעיקר שידר הרבה אופטימיות ותקווה להמשך הדרך. אני רוצה להודות באופן אישי להנהלת הרשת  ולצוות המדהים של עובדי מגדלי הים התיכון ירושלים ולדיירי הבית על ההשקעה הרבה והתרומה הגדולה להצלחת האירוע שהיה מרגש במיוחד.”

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מגדלי הים התיכון ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן