רצח בלוד, הרקע פלילי

ברצח שאירע בלוד אמש נרצח תושב העיר, בנוסף: לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על אירוע אלימות ברחוב אלברט איינשטיין בלוד.

אירועי הרצח בלוד נמשכים. בליל שישי נורה תושב העיר בסמוך לביתו. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא – ושם נקבע מותו.

מפקד מחוז מרכז-ניצב אבי ביטון קיים אמש הערכת מצב מיוחדת בזירת הירי בלוד, בסיומה הנחה כי החקירה תנוהל ביחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל”פ) שפלה והאכיפה תתגובר בעיר, למען בטחון התושבים

שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה, בידוד זירה וסריקות מבצעיות, עם קבלת דיווח בדבר אירוע ירי בעיר, ככה”נ על רקע פלילי. עפי גורמי רפואה, הקורבן- תושב המקום נורה באורח אנוש סמוך לביתו, כאשר מותו נקבע בהמשך במרכז הרפואי.

ממ”ז מרכז – ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת האירוע עם פיקוד המחוז ומרחב שפלה, במסגרתה סקרו בפניו את הממצאים שנאספו עד כה, בהיבטי המודיעין, החקירות וניתוח הזירה וסביבותיה.

בתום הערכת המצב ובהתאם לממצאים הראשוניים, הטיל מפקד המחוז את חקירת הרצח על יל”פ שפלה, לצד תגבור כוחות והעצמת האכיפה הממוקדת נגד מחוללי פשיעה ברחוב הערבי, למען שלום הציבור שומר החוק ובטחונו.

◼️ לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על אירוע אלימות ברחוב אלברט איינשטיין בלוד.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 50 במצב בינוני עם פציעות חודרות.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה - ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן