רעבים? מיזם הפודטראק המצליח ממשיך להתרחב במודיעין

תשעה פודטראקים יוצבו בשלב זה במסגרת המיזם עם מגוון רחב של סוגי אוכל ושתיה שיתאימו לקהלים רבים, זאת לאחר שהפיילוט שערכה העירייה זכה להצלחה ויצר ביקוש מוגבר בקרב התושבים. 

רעבים? מיזם הפודטראק המצליח מתרחב ויתפרש בתקופה הקרובה בשבע פינות חמד ברחבי העיר. תשעה פודטראקים יוצבו בשלב זה במסגרת המיזם עם מגוון רחב של סוגי אוכל ושתיה שיתאימו לקהלים רבים, זאת לאחר שהפיילוט שערכה העירייה זכה להצלחה ויצר ביקוש מוגבר בקרב התושבים. 

הפודטראקים נבחרו לאחר הגשת הצעות במסגרת “הקול קורא” שפרסמה מנהלת אופק בשיתוף עם העירייה, כאשר הם יפעלו בימי חמישי עד שבת (בהתאם לשעות הפעילות של כל פודטראק), וזאת על מנת להרחיב את היצע מקומות הבילוי והאוכל בימים חמישי, שישי ושבת עבור תושבי העיר והמבקרים בה. 

המיקומים החדשים שמתווספים למיזם הם גן הבוסתן בפארק ענבה והפארק הטכנולוגי בכניסה ליער בן שמן מול החניה של אולם האירועים. אלו מצטרפים למיקומים הקיימים – גבעת הברושים, כיכר השוטר, ספורטק ופארק המנגלים במרכז עינב.

אז מה יהיה לנו? בגבעת הברושים יוצבו שני פודטראקים. האחד, לגבינות ויין והשני, לבירות, כריכים ומאפים. בספורטק פודטראק של כריכים ומאפים. בפארק המנגלים במרכז עינב פודטראק חלבי וקפה. בפארק הטכנולוגי פודטראק של בשרים. והנה בשורה משמחת לטבעונים. יוקם פודטראק שינדוד בין שלושה מיקומים – גן הבוסתן בפארק ענבה, כיכר השוטר והספורטק שיציע אוכל טבעוני לצד אוכל איטלקי. בכיכר השוטר יהיה פודטראק נוסף קבוע שימכור ג’חנונים לסוף שבוע. בנוסף, בגן הבוסתן בפארק ענבה יוצב פודטראק שימכור סלסלות פיקניק אשר יעבוד יחד עם פודטראק שיציע מנות חלוקה בשריות.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן