רמת גן: מבצע אכיפה בשכונת חרוזים

מבצע אכיפה בצמתים של שכונת חרוזים, בשיתוף משטרת ישראל, יצא לדרך

בהמשך לפניות מוצדקות חזרות ונשנות של תושבים, על ריבוי עברות תנועה בצמתים של ביאליק-יהודית-תובל וביאליק-מנחם בגין, ראש העיר, כרמל שאמה הכהן פעל אישית והביא כך שעיריית רמת גן, באמצעות אגף ביטחון ואכיפה, בשיתוף משטרת ישראל יצאו במבצע אכיפה מיוחד.

החל מאתמול, יום ראשון, 15.9, הוצבה מצלמה טקטית סמויה לתיעוד עברות תנועה ביניהן: נסיעה ברמזור אדום, כניסה לצומת לא פנוי ומעבר בין נתיבים בצומת.

במהלך שעות האכיפה נרשמו עשרות דוחות, אשר יגיעו לבעל הרכב בתוך כשבוע. האכיפה מתבצעת כלפי כלל סוגי הרכבים, לרבות תחבורה ציבורית ומאיות. מבצע האכיפה ימשיך בשבועות הקרובים במשנה תוקף ובעצימות גבוהה, למען בטחון משתמשי הדרך בעיר.

העירייה בשיתוף עם משטרת ישראל בוחנות אפשרויות לבצע מבצעים דומים באזורים נוספים בעיר.

ראש העיר, כרמל שאמה הכהן: “תושבי שכונת חרוזים פנו אליי פעמים רבות בבקשה להגביר את האכיפה בשעות העומס ביציאה מהשכונה. היות והסמכות לנושא מצויה בידי משטרת ישראל, גורמי המקצוע בעירייה פעלו בהנחייתי על מנת שנקיים מבצע משותף עם משטרת ישראל לאכיפת החוק בצמתים. אני מברך על שיתוף הפעולה וממתין למסקנות המבצע המשותף על מנת שנוכל לבחון פעולות דומות נוספות ברחבי העיר. השמירה על הסדר הציבורי, ובוודאי בכל הקשור לבטיחות משתמשי הדרך בראש מעיינינו ונמשיך לפעול בנושא.”

 

◼️ לחדשות רמת גן והסביבה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רמת גן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן