רמלה: קבלן נתפס ‘על חם’ שופך פסולת באופן לא חוקי

מיכאל וידל, ראש העיר רמלה: “אני מבהיר בצורה חד משמעית – כל מי שיפר את החוק ויפגע בניקיון העיר, ייתקל ביד נחושה מצד הרשויות.”

במאמץ לשמור על העיר רמלה נקייה ומטופחת, ממשיכים הפקחים העירוניים ברמלה לעמוד על המשמר ולהתמודד עם תופעת שפיכת הפסולת הלא חוקית במרחב הציבורי.

לאחרונה, קבלן נתפס בעת ביצוע עבירה של שפיכת פסולת, בעבודה משותפת של המוקד העירוני והפיקוח העירוני. מדובר בעבירה חמורה שמסכנת את איכות החיים של תושבי העיר ופוגעת במראה הסביבתי.

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, התייחס למקרה ואמר:

“לצערי, גם בתקופה שבה אנו ממקדים את משאבינו לנושא הביטחון האישי, ישנם כאלו שמנסים לנצל את המצב ולבצע עבירות הפוגעות בסביבה שלנו. זה לא יעבוד להם! אנו נפעל ביד קשה כנגד כל מי שיפגע בניקיון ובסדר הציבורי ברמלה.”

הטיפול בקבלן שנתפס ייעשה בהתאם לחוק וללא פשרות, כפי שציין וידל: “אני מבהיר בצורה חד משמעית – כל מי שיפר את החוק ויפגע בניקיון העיר, ייתקל ביד נחושה מצד הרשויות.”

מעיריית רמלה נמסר:

“תושבי העיר נקראים להמשיך לשמור על עירם נקייה ולדווח מיד למוקד 108 בכל מקרה של שפיכת פסולת לא חוקית שנצפית במרחב הציבורי. יחד, בשיתוף פעולה בין התושבים לעירייה, נוכל להבטיח שרמלה תישאר נקייה ויפה.”

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן