רמלה ציינה את זכר יהודי אתיופיה שנספו בדרכם לישראל 

סיפור עלייתם של יהודי אתיופיה לישראל הוא סיפור מופלא של אומץ, גבורה, אמונה, נחישות ותקווה ואהבת ארץ ישראל. יהי זכר הנספים ברוך!

רמלה ציינה השבוע את זכרם של יהודי אתיופיה שנספו בדרכם מסודן לישראל. טקס הזיכרון שנערך במתנ”ס טבג’ה מצוין כמדי שנה על-ידי עיריית רמלה, באמצעות מחלקת קליטה וקהילות.

בחלקו המרגש של האירוע, עלה יעקב סיסאי עם קטע של שירה מדוברת שלא הותירה אף עין יבשה. לאחריו נשאו דברים לזכר הנספים חבר המועצה שלומי פנטה ונציגת משרד העלייה והקליטה אלה קלוז’ני. על החלק האומנותי ניצחו הרכב חבורת הזמר העירוני של יחידת הנוער.

בטקס נטלו חלק, סגן ראש העיר – אברהם דז’ורייב, חברי מועצה, קייס וובה אברהם, רב הקהילה, זוהר גטהון בני הקהילה, תלמידים ובני נוער ממועדון חץ קדימה ופידל.

בתום הטקס, משפחות הנספים ניגשו להניח זר ולהדליק נרות זיכרון לזכרם של בני משפחותיהם שנספו בדרכם לישראל.

ברכה אשטו, מנהלת תחום יוצאי אתיופיה הודתה לכלל השותפים שעמלו על הצלחת הטקס, בהם: משרד העלייה והקליטה, מחלקת ספורט ואירועים, מחלקת קליטה וקהילות, מחלקת תרבות, מתנ”ס טבג’ה, יחידת הנוער, המרכז לגישור וישוב סכסוכים, אגף ביטחון קהילתי, אגף לשירותים חברתיים ואגף דוברות והסברה.

לרשות הקהילה העמידה העירייה אוטובוסים אשר יסיעו את התושבים להשתתף בטקס הממלכתי המתקיים בירושלים.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה 2 בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן