רמלה מציינת את חג הסגד

השנה התקיים אירוע מצומצם לציון חג הסגד מצומצם במהלכו נערכה על-ידי הקייסים תפילה מרגשת שהוקדשה לעילוי נשמתם של הנרצחים ושל הנופלים במלחמה, לחזרתם של החטופים במהרה ובשלום ולהצלחתם של חיילי צבא ההגנה לישראל שישובו בשלום. אמן!

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: “במיוחד בימים אלו שעם ישראל נאבק באויביו, חג הסגד מהווה תזכורת לכוחה של אמונה, אחדות וקהילתיות של קהילת יהודי אתיופיה שנשמרה לאורך אלפי שנים, חג סגד שמח”.

רמלה ציינה השבוע את חג הסגד, חגם המיוחד והמרגש של בני הקהילה האתיופית באירוע חגיגי שהתקיים במתנ”ס טבג’ה. בחג זה יהודי אתיופיה מזכירים את הברית שנכרתה במעמד הר סיני בין עם ישראל ובין אלוקים.

חג הסגד הוא גם יום מלא געגועים וערגה לשוב לציון ולירושלים. את האירוע כיבד בנוכחותו ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, חברי מועצה, קייסים, רבנים, אנשי ציבור ותושבי העיר.

ראש העיר, מיכאל וידל, ברך את קהל המשתתפים ופתח במילים באמהרית, “מלקם יסגד בהל” [חג סגד שמח] והדגיש: “במיוחד בימים אלו שעם ישראל נאבק באויביו, חג הסגד מהווה תזכורת לכוחה של אמונה, אחדות וקהילתיות של קהילת יהודי אתיופיה שנשמרה לאורך אלפי שנים, חג סגד שמח”.

בעקבות המלחמה התקיים אירוע מצומצם במהלכו נערכה על-ידי הקייסים תפילה מרגשת שהוקדשה לעילוי נשמתם של הנרצחים ושל הנופלים במלחמה, לחזרתם של החטופים במהרה ובשלום ולהצלחתם של חיילי צבא ההגנה לישראל שישובו בשלום, אמן!

◼️ לקבוצת חדשות רמלה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן