רמלה: דדי החתול כבש את פארק מוטה גור

השבוע נפתחו אירועי הקיץ של מחלקת איכות הסביבה ברמלה בפארק מוטה גור שבשכונת נאות שמיר, בהפתעה מרעננת ומיוחדת לתושבים. דמותו של דדי החתול, הפרזנטור המוכר של תאגיד מחזור האריזות “תמיר”, הסתובב בין התושבים, הצטלם איתם וחילק חוברות פעילות ויצירה לחופשת הקיץ.

האירוע המרכזי בפארק כלל מתחם ענק של דדי החתול, עם פינות יצירה ופעילות סביבתית, מעגל מתופפים מפחים ומכסים של סירים, ועוד.

במרכז הפארק התקיימה ההצגה “שימי בממלכת הפחים” של תיאטרון חוויה, שזכתה לתשואות רבות מהקהל.

למחרת, התקיימה בגן גנדי ההצגה “תעלומת הפח הכתום” של תיאטרון באר שבע, יחד עם סדנה סביבתית לילדים להכנת ארנקים מחומרי מחזור כמו קרטוני חלב, עטיפות חטיפים ואריזות שונות.

בפארק אריק איינשטיין התקיימה ההצגה “גיבורי הסביבה”, ובמקביל, מדריכי הקרן הקיימת לישראל העבירו במקום פעילויות סביבתיות של מורשת, איכות סביבה וידיעת הארץ.

בשבוע הבא יתקיים האירוע האחרון בסדרת אירועי הקיץ, בגן בריל שבשכונת נאות בגין, עם ההצגה “טוני קרטוני”.

כל ההצגות והפעילויות השונות מתקיימות ללא תשלום, והן חושפות אלפי תושבים וילדים למסרים חשובים של איכות סביבה, מחזור, שמירה על הסביבה וידיעת הארץ.

מחלקת איכות הסביבה מודה לתאגיד מחזור האריזות “תמיר” ולמרחב מרכז בחטיבת החינוך והקהילה בקק”ל על הסיוע באירועי הקיץ למען ילדי העיר.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן