רינה דניב שנרצחה בפיגוע בחולון הובאה למנוחות

הבן עוז: “למה דווקא את, אמא שלי. אני אדבר על אמא בלשון הווה, קשה לדבר עליה בלשון עבר. אמא הכי טובה בעולם, הלב הכי גדול בעולם, אוהבת לתרום ולהתנדב, תמיד שם כשצריך”

מאות השתתפו בהלווייתה של רינה דניב שנרצחה אתמול בבוקר בפיגוע בחולון.

דניב הי”ד, בסך הכל בת 66, נרצחה בדקירות על ידי המחבל המתועב סמוך לביתה והובאה למנוחות בבית העלמין בעירה.

בעלה שמעון, שנפצע באורח בינוני עד קשה, הגיע על כיסא גלגלים מבית החולים לבית הלוויות וספד לאהובתו:

“באנו להיפרד מאישה יקרה ואהובה, דמות מאוד כריזמטית. רינה היתה הבוסית של משפחת דניב. הייתה סבתא שידעה להעניק אהבה לנכדים. כל בוקר הייתה יוצאת איתי לצעידות, יחד היינו צועדים ושברנו שיאים. ניצלנו כל רגע בחיים. היא ידעה להתאים ארוחה לכל אחד ואחד במשפחה בארוחות שישי. האובדן שלך קשה ועמוק. המורשת שלך היא הזכרונות הטובים שהשארת לנו. תנוחי על משכבך בשלום”.

בנם עוז דניב: “למה דווקא את, אמא שלי. אני אדבר על אמא בלשון הווה, קשה לדבר עליה בלשון עבר. אמא הכי טובה בעולם, הלב הכי גדול בעולם, אוהבת לתרום ולהתנדב, תמיד שם כשצריך. אמא ואבא אוהבים ללכת לעשות כושר. יוצאים והולכים. הם קמו היום כמו בכל בוקר ויצאו להליכה סמוך לבית. רצחו את אמא בדם קר ופצעו את אבא. אמא שלי את גיבורה. לפי מה שאבא מספר, ראתה ראשונה מחבל שהגיח מאחוריהם, זינקה לעבר אבא והגנה עליו בגופה. אמא שלי את מודל לחיקוי, מודל להערצה בשבילי, את תחסרי לנו. אני רוצה להודות לכוחות הביטחון שנטרלו את המחבל והצילו חיים. אמא שלי אני אוהב אותך מאוד”.

יהי זכרה ברוך.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן