רחמים מלול: "שמח לראות שהצלחנו להעיר את העיר מתרדמתה, הפכנו את רחובות לעיר אטרקטיבית"

בתום ערב ארוך נשבעו ראש העיר, רחמים מלול, ונבחרי הציבור בהם 20 חברי קואליציה – אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותם במועצה. בזה אחר זה עבר דודי אשכנזי, ראש לשכת ראש העיר עם האמנה והחתים את הנבחרים על האמנה. כל אחד בתורו נשא את דבר השבועה וחתם מעל שמו.

בסך הכל עבר הערב בצורה מופתית ולמרות הפרובוקציות שניסו לייצר חברי האופוזויציה, החיוך לא ירד מפניו של מלול שהמשיך להתלוצץ לאורך כל הערב. "אני מתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל, ולמלא באמונה את שליחותי במועצה – כך התחייבתי הערב בפעם השלישית בחיי, בישיבת המועצה הראשונה בקדנציה הזו", אמר מלול ומחה דמעה מהתרגשות בפתיחת הערב, "אני עומד בפתחה של השנה העשירית לכהונתי כראש עיריית רחובות ומודה לאלוהים, שזיכני להגיע לקדנציה השלישית, בפתחה של השנה העשירית לכהונתי. זו ההזדמנות להודות לקהל הבוחרים ולמשפחתי, העוגן שמלווה אותי בשליחותי הציבורית. זו ההזדמנות להודות לקהל הבוחרים שלי, ולמשפחתי – אישתי זהבה וילדיי – העוגן שמלווה אותי בשליחותי הציבורית", אמר.

מלול הוסיף: "אני שמח לראות שהצלחנו להעיר את העיר מתרדמתה. הפכנו את רחובות לעיר אטרקטיבית, שזוכה בהישגים בתחומים רבים". מלול ציין כי העיר מונה 151 אלף תושבים נכון לספירה האחרונה, "למרות הגידול המבורך – אנו עומדים במשימות הרבות. העיר גדלה ומתפתחת, תוך כדי שילוב בין החדש לישן", הוסיף וסיכם: "אני מתחייב להעמיד לרשות חברי המועצה את כל המשאבים הנדרשים כדי להצליח גם בקדנציה הנוכחית!".

הישיבה נפתחה בשירת התקווה, ולאחריה הציג תא״ל (במיל.) דובי גזית, יו״ר וועדת הבחירות את תוצאות הבחירות הסופיות כפי שפורסמו ברשומות. תעודות הוקרה חולקו לחברי המועצה היוצאים: עו״ד אמיר ירון, חבר המועצה הוותיק ביותר, גיורא בן ארי, יעל בק, ד"ר מרה קנבל, שלמה צבי מונטג (שצפוי לחזור ברוטציה עם שי קזיוף בעוד כשנתיים וחצי), יפים זאיקה ויערה ספיר.

**

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן