רחמים מלול זימן את המנהלים הרלוונטיים לישיבת הערכה מיוחדת בעקבות המצב

רחובות נערכת בהתאם ולאור המצב הביטחוני, ראש העיר, רחמים מלול זימן הבוקר (שלישי) את כל המנהלים הרלוונטיים בעירייה לישיבת הערכת מצב בתחילת יום העבודה.

בינתיים – הירי למרכז החל: בראשון לציון וחולון נשמעו אזעקות. נמשיך לעדכן כל העת.

אזעקות נרחבות לאורך כל הבוקר בעוטף עזה ובדרום – בעקבות חיסולו של בכיר הג’יהאד האיסלאמי – יירוטים יוצלחים של כיפת ברזל אך גם פצועים.

מעיריית רחובות נמסר כי גורמי החירום והביטחון בעיריית רחובות דרוכים וערוכים לאור המתיחות בדרום. עוד נמסר כי יש לנהוג בהתאם להנחיות פיקוד העורף לאזור ההתרעה שלנו:  יתקיימו לימודים כרגיל. לא יתקיימו לימודים במבנים יבילים ובבנייה קלה. לכל התלמידים הלומדים בכיתות אלו – יימצא פתרון חלופי במבנה רגיל בתוך שטח בית הספר, ולכן עליהם להגיע היום כרגיל לבית הספר / גן.

לא תהיה התכנסות של מעל 1000 איש בשטח פתוח – תחת קורת גג אין כל מגבלה. במקרה של אזעקה: ההגעה למרחב המוגן הינו 90 שניות, ויש לשהות בו 10 דקות.

מוקד 106 עומד לרשותכם 24/7 במספר קווי 08-9392444 או בווטסאפ בלבד במספר 050-8806106

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן