רחמים מלול: “אין מקום לפילוג ולשסע שמחרחר ברחובות בתקופה האחרונה”

“אני מגנה את המעשה בכל תוקף, הוריתי להגביר את הפטרולים של הסיור העירוני – במיוחד באיזורי בילוי ואני מבקש ממשטרת ישראל למצות את כל חומרת הדין עם הפוגע”.

ראש עיריית רחובות התייחס הבוקר (ראשון) לאירוע האלימות הקשה שהתרחש בליל שבת, במהלכו הושפל ונחבל תושב העיר בפתח מועדון, בשל נטייתו המינית.

“מקרה אלימות חמור שצריך להדיר שינה מעיני כולנו”, כתב מלול.

“צעיר מהעיר שלנו רק ביקש לצאת לבלות ובשל העדפתו המינית הותקף, הוכה ונזקק לטיפול רפואי.  אני חוזר ואומר בעיר שלנו אין מקום לפילוג ולשסע שמחרחר כאן בתקופה האחרונה, השאירו את השנאה ואת האלימות מחוץ לגבולות העיר, מחוץ למרקם החיים המיוחד שלנו בו כל אחד ואחת יכולים ללכת בבטחה לכל מקום שיחפצו – בלי קשר לנטייתם המינית, למוצאם, לרמת דתיותם או חילוניותם, אין בעיר שלנו מקום לאלימות .

אני מגנה את המעשה בכל תוקף, הוריתי להגביר את הפטרולים של הסיור העירוני – במיוחד באיזורי בילוי ואני מבקש ממשטרת ישראל למצות את כל חומרת הדין עם הפוגע”.

כזכור, אורי לב בן ה-31 מרחובות, התעורר עם סחרחורת וכאבים בפנים, עדות לאגרוף שספג בערב שבת מחוץ לבר ברחוב הרצל בעירו. במקרה קודם הותקף עדי דוידוב – לחצו כאן

לדבריו, “מישהו שאל ברוסית אם אני גיי, עניתי בטבעיות שכן – ותוך שניות הרגשתי אגרוף בפרצוף, שמהעוצמה שלו נפלתי לרצפה”.

אורי פרסם את שעבר בטיקטוק. בסרטון אמר: “מתחיל את הערב סבבה, רוצה לצאת לפאב ברחובות, לא איזה עיר שחשוכה כמו באר שבע או אשקלון או ירושלים. אז בא מישהו ובשיא הביטחון שלו שואל אותי אם אני גיי – ואני מי שאני – ואז אתה על הרצפה זה היה רגע שאתה זוכר, שאתה על הרצפה – ואתה עכשיו צריך לקום… בעיר שלך, במקום שלך, במקום הבטוח שלך. לא חשבתי שזה יקרה לי, עוד אחד לסטטיסטיקה – זה מה שאני מרגיש”

יניב מרקוביץ׳, סגן ראש העיר והמועמד לראשות העיר: ״אני מגנה בכל תוקף את המקרה המזעזע בו הותקף תושב העיר אורי לב, רק בגלל נטייתו המינית. מצערת במיוחד העובדה שזו הפעם השנייה תוך חודש בו צעיר מותקף רק בגלל נטיותיו המיניות. יש לנו עיר נפלאה עם מגוון רחב של אוכלוסיה ומאז ומתמיד התאפיינו באורח חיים סבלני, מקבל ומכיל לכל גווני האוכולסיה. הטלפון שלי ממשיך להיות זמין כנבחר ציבור וגם כעו״ד שיכול לסייע בליווי משפטי ראשוני במקרים כאלה אם חלילה יקרו בעתיד. שלחתי לאורי הודעה אישית ואמשיך לשמור איתו על קשר ישיר”.

זהר בלום ממלא מקום ראש העיר והמועמד לראשות העיר: “אני ועו”ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק שירותים חברתיים, היינו עם אורי בבית החולים קפלן, הבחור הצעיר מרחובות שהותקף  על רקע נטייתו המינית. אורי פצוע וחבול פיזית ונפשו מרוסקת ואנו, חברי סיעת “החינוך בראש” חברי קוויר בעיר, הקהילה הגאה ותושבות ותושבים רבים, מחבקים אותו יחדיו.

משטרת ישראל גבתה עדות ראשונית במקום. אורי השתחרר בשעה טובה מבית החולים ומשם המשיך להשלמת העדות במשטרת ישראל בשעה זו כשהוא מלווה ע״י מחזיק תיק השירותים החברתיים, עו״ד שמואל דאנזאן. אני רוצה להודות לכל הנוגעים בדבר, טל לוי וקהילת קוויר בעיר, אלון אופנהיימר וד״ר אסף אל-בר על הליווי הצמוד. ננהל מלחמת חורמה באלימות נגד הקהילה הגאה באמצעות שילוב של גורמי החינוך והאכיפה. ביום קשה זה, אני רוצה לומר שאני גאה בקהילה הלהט״בית המקומית שהתגייסה למען אורי ומאחל לו רפואה שלמה ומהירה”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמי
שמי
1 year ago

לא בעד אלימות מכל סוג . והפעם זה גם לא היה במסגרת מצעד גאווה או משהו מרגיז . לא שייך להרים יד אפילו לא על הומו

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמי
שמי
1 year ago

לא בעד אלימות מכל סוג . והפעם זה גם לא היה במסגרת מצעד גאווה או משהו מרגיז . לא שייך להרים יד אפילו לא על הומו

דילוג לתוכן