רחובות: פרויקט הרצאות לבני הגיל השלישי ב-10 ש”ח בלבד

אברהם מגן מדיור מוגן ״לב רחובות״ לא נח לרגע לאחרונה מגן סייע בקידום פרויקט הרצאות לבני הגיל השלישי

אם השם אברהם מגן נשמע לכם מוכר זה משום שמגן בן 94, מדיור מוגן ״לב רחובות״ הוא טיפוס שלא נח לרגע וגם בגילו דואג להיות בתנועה, ליזום פרויקטים חברתיים ולהיות שותף במיזמים שונים שהוא עומד מאחוריהם.

מגן בחר לנצל את תקופת הפנסיה לקריירה שנייה ובעשורים האחרונים העביר מאות הרצאות לרבות קורס ״4000 שנות היסטוריה יהודית״ בדיור המוגן ״לב רחובות״ שבשכונת סלע וזכה בפרסים על היוזמות החברתיות שמקדם בעיר.

הרצאות ב-10 ש״ח

לאחרונה אברהם מגן הציע למ״מ ראש העיר- שוקי קרומר, מחזיק תיק תרבות וותיקים, להרחיב את היוזמה שעד היום מגן הרצאות חינם בדיורים מוגנים, אך מעתה יוכלו ליהנות מהיוזמה גם יתר האזרחים הותיקים בעיר במבני ציבור במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד.

וכך מתחילת אוגוסט מתקיימות הרצאות חינם בנושאי קריירה, בטחון ותחומי עניין מגוונים ברחבי העיר במבני ציבור ברחבי העיר. את הפרטים המלאים אפשר לקבל באתר העירייה ובאתר של החברה העירונית.

לדברי סגן ראש העיר שוקי קרומר:

״אברהם מגן הוא דוגמא ומופת לאזרח ותיק שגם בגילו המופלג חולק את הידע שברשותו ופועל למען החברה בהתנדבות מלאה״. קרומר מתכוון להרחיב את הפעילות ולפעול למען האזרחים הותיקים כך שההרצאות תתקיימנה ברשת חוויות בשעות הבוקר עד הצהרים.

לדברי מגן:

“בחברה המודרנית יש אחוז לא מבוטל של חברים בני הגיל השלישי, בעלי התמחות או ידע שיכול לעניין אנשים אחרים. המודל שפיתחתי תופס את המרצה גם כשומע ופותח עבורו כניסה לאינסוף הרצאות במהלך השבוע בעבור הרצאתו לקהילה. ברצוני להודות לסגן ראש העיר, שוקי קרומר, מחזיק תיק תרבות ותיק לאזרחים ותיקים, שאימץ את המודל ובטוחני שנעשה עוד דברים רבים ביחד לטובת העיר״.

לפירוט ההרצאות לחצו כאן.

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ דיור מוגן "לב רחובות"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן