רחובות: עשרות אירועים למען הקהילה ב"יום המעשים הטובים" 

עיריית רחובות, החברה העירונית ורשת חוויות מובילות גם השנה את "יום המעשים הטובים" בעיר רחובות, תוך התגייסות העובדים, התושבים, מתנדבים, גופים וארגונים הפועלים בעיר, אשר נרתמו לקיים עשרות פעילויות בכל רחבי העיר למגוון הקהילות | רשימת האירועים באתר העיריה

עיריית רחובות מרכזת את יום המעשים הטובים בעיר רחובות, שיכלול שלל פעילויות שיקיימו עיריית רחובות-האגף לשירותים חברתיים ואגף החינוך והנוער, החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש ורשת חוויות ברחבי העיר. בבתי הספר היסודיים יקיימו בין היתר חלוקת משחקים לילדים המאושפזים בקפלן, חלוקת מארזים, כתיבת מכתבי עידוד, אריזת מוצרי תינוקות, איסוף משחקים לילדים בקפלן, אימוץ ניצולי שואה, הכנת פינות קיימות בחצרות בתי הספר, פעילות התנדבותית, תרומה לנזקקים.

‏בבתי הספר העל יסודיים התקיימו פעילויות עם קשישים, פעילות קהילתית בשכונות, סיוע לעמותות, תרומת דם, התנדבות בבית ספר לחינוך מיוחד, אימוץ מחלקה גריאטרית, פרוייקטים עם דיירים בדיור מוגן, הוקרת הצוותים הרפואיים במחלקת קורונה, איסוף משלוחי מנות ועוד.

‏האגף לשירותים חברתיים יקיים פעילויות לקהילה בשכונות, שיפוץ דירות למטופלי הרווחה, צביעת מועדוניות לילדים וקשישים, הדרכה דיגיטלית לאזרחים ותיקים, פעילות בין דורית ועוד. פעילות רשת חוויות תכלול בין היתר הדרכה דיגיטלית למבוגרים, הפעלה בגנים הציבוריים לאוכלוסיה מבוגרת, בישול ארוחות חמות למשפחות נזקקות, הוקרת צוותים רפואיים ופעילות לגיל השלישי.

‏החברה העירונית תקיים, בין היתר, איסוף ציוד לתינוקות, אריזת משלוחי מנות, פעילות למען ילדים, אריזה וחלוקה של מזון לנזקקים, הוקרת צוות הניקיון בעיר, התנדבות בבית החם, פעילויות במסגרות החינוך המיוחד ועוד. בני הנוער שיתנדבו במסגרת מחלקת הנוער, הפועלת בשיתוף אגף החינוך והחברה העירונית, יקיימו פעילות אריזות מזון לקראת חג הפסח לנזקקים, עיסוק בגישור בבית ספר, שיפוץ מבני מגורים לדיירים חסרי אמצעים, התנדבות בבית חולים קפלן, פרויקט קיימות והתנדבות בבסיסי צה״ל.

ראש העיר, רחמים מלול, אמר כי: "יום המעשים הטובים הוא הזדמנות נהדרת לעצור את שיגרת החיים ולהקדיש את הזמן באופן מוצהר לנתינה וערבות הדדית. אני מודה לכל העובדים, המתנדבים וכמובן התושבים והתושבות שלוקחים חלק ביום הזה ובמהלך השנה כולה".

סגן ראש העיר אמיתי כהן, ויו"ר חוויות הוסיף כי: "מנהלי ועובדי הרשת, החברה העירונית והעיריה, בשיתוף אירגונים, תורמים, פעילים ותושבים, יובילו עשרות פעילויות לרווחת אוכלוסיות שונות בכל רחבי העיר. אני מודה על הזכות שניתנה לנו לתרום לקהילה, ולכל השותפים על ההתגייסות המשותפת להצלחת היום ולכל השותפים לעשייה".

מאיר דהן, מנכ"ל עיריית רחובות, ציין כי: "תרומה לקהילה היא עשייה משמעותית ואנחנו מקיימים את יום המעשים הטובים באהבה גדולה. ביחד יצרנו מערך שלם של פעילויות חברתיות, חינוכיות וערכיות, במטרה לחבק את הזקוקים לכך ולהושיט עזרה מתוך דאגה לצרכים הייחודיים של קבילות שונות בעיר".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: ״אנו גאים בתלמידים ובמורים של מערכת החינוך העירוני ובתנועות הנוער על כך שהם מהווים חלק משמעותי במערך המעשים הטובים ביום המיוחד הזה. נמשיך לחנך לערכים של חמלה וערבות הדדית לצד החתירה להישגיות".

חבר המועצה שמוליק בר דנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: ״האגף לשירותים חברתיים פועל במסגרת יום המעשים הטובים וחושף את פעילות האגף במשך כל ימות השנה למתנדבים לטובת תושבים הזקוקים לסיוע במגוון דרכים. אני מזמין את התושבים לקחת חלק בפעילויות אלו ביום המעשים הטובים- ובכל ימות השנה״

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש: "החברה העירונית גאה להיות חלק מהמארג העירוני הכולל, בהדגשת ערכי הנתינה וההתנדבות ומימושם לאורך חודש המעשים הטובים. החברה העירונית פועלת לאורך כל השנה לרווחת כלל תושבי העיר בהנגשה ועידוד של פעילויות תרבות, ספורט ופנאי. אני גאה בעובדי החברה אשר מתגייסים ביתר שאת בחודש המעשים הטובים ותורמים מזמנם ומרצם לעשייה חברתית יחד עם עובדי ציבור ואירגונים הפועלים למען הכלל. יישר כוח!"

גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות: "אני גאה להוביל עם הנהלת הרשת והעובדים את יום המעשים הטובים העירוני. רשת חוויות תרכז את הפעילויות והחלוקה, כאשר התגייסות העובדים והציבור היא הדבר המרגש ביותר בכל התהליך מבחינתי. אני רואה בנתינה זכות ענקית כל השנה ובפרט ביום הזה שמאיר את האוכלוסיות המגוונות של העיר בהמון אהבה מכולנו ולמעשה שם אותם במרכז העשייה".

רשימת הפעילויות המלאה בקישור: https://www.rehovot.muni.il/articles/item/5267/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן