רחובות: סדנה עירונית מיוחדת לעובדים עם הפרעת קשב וריכוז

אנו פותחים את הסדנה לאור הביקוש הרב, ומזמינים את התושבים להירשם, להשתתף בסדנה ולקבל מיומנויות וכלים נדרשים

חסר לכם פוקוס? סדנה עירונית מיוחדת לעובדים עם הפרעת קשב וריכוז

טכניקות חשובות לשיפור המיקוד, ניהול זמן ומיומנויות ארגוניות, את כל אלה ועוד ילמדו בסדנה מיוחדת של מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה למבוגרים עם הפרעת קשב וריכוז, על מנת להקל עליהם. הסדנה גם מאפשרת להיפגש עם אנשים החולקים אתגרים דומים, תוך טיפוח תחושת שייכות והבנה. מיועדת למי שעובדים או למי שנמצאים בין עבודות לפרטים והרשמה בקישור.

מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה, המסייע לתושבי העיר והסביבה בכל הקשור לעולם העבודה, פותח סדנה ייעודית לאנשים עם הפרעות קשב וריכוז. הסדנה שקיבלה את השם היצירתי “מי הבוס – כלים להתמודדות עם קשב וריכוז בעבודה” – תעסוק בלמידה על מאפייני הפרעת הקשב בעבודה ובמתן כלים ואסטרטגיות לניהול עצמי בדגש על ניהול זמן ומשימות.

הפרעות קשב וריכוז נתפסות בעיני רבים כהפרעה הקשורה לגיל הילדות, בעוד שבפועל, האדם הבוגר ממשיך להתמודד עם השלכותיה. מצד אחד, המחקרים העדכניים מראים כי אנשים בוגרים עם הפרעת קשב וריכוז מאופיינים ביכולת למצוא פתרונות יצירתיים, באמפתיה גבוהה, אסרטיביות, יכולת לגייס אנשים למשימה וסקרנות, אולם לצד זה – יש להפרעה השפעות נוספות בחיי האדם, ורבות מהן באות לידי ביטוי בעולם העבודה – בין השאר באיחורים, בקושי בין אישי, בקושי לתעדף משימות ולהתמודד עם עומסים בעבודה, ועוד.

הסדנה בת ארבעה מפגשים פרונטליים אחת לשבוע בימי שני במרכז הזדמנות רחובות בין השעות 17:30-20:30 ותיפתח בתאריך 4.3.2024.
בסדנה מספר מוגבל של מקומות, והיא מסובסדת, כך שעלותה 100 ש”ח בלבד. ההשתתפות בסדנה מותנית בראיון קבלה.
לפרטים והרשמה ניתן ליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט של מרכז הזדמנות רחובות, או בקישור.

יובל פרייברון, מנהל מרכז הזדמנות רחובות: “באמצעות מפגשים ותרגילים מעשיים, המשתתפים בסדנה לומדים טכניקות חשובות לשיפור המיקוד, ניהול זמן ומיומנויות ארגוניות. הסדנה גם מאפשרת להיפגש עם אנשים החולקים אתגרים דומים, תוך טיפוח תחושת שייכות והבנה. אנו פותחים את הסדנה לאור הביקוש הרב, ומזמינים את התושבים להירשם, להשתתף בסדנה ולקבל מיומנויות וכלים נדרשים.”

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן