רחובות: מלווים את סרן ירין גהלי ז”ל בדרכו האחרונה וחולקים לו כבוד אחרון 

סרן ירין גהלי ז”ל, בן 22 מרחובות. מפקד צוות בסיירת גבעתי, נפל בו’ בטבת התשפ”ד (18 בדצמבר 2023) בקרב בדרום רצועת עזה.

תושבות ותושבי העיר רחובות יחלקו כבוד אחרון לסרן ירין גהלי הי״ד, בן העיר, שנפל במלחמה בעזה.

‏תושבי העיר מתבקשים להגיע בשעה 15:30 עם דגלי ישראל לאורך רחוב גורודסקי החל מכיכר סירני פינת גורודסקי ועד לבית העלמין. ניידות השיטור העירוני ילוו את הרכב הצבאי, שייסע באיטיות, בדרכו האחרון של ירין הי״ד. נבקש מהנוהגים בדרך לגלות סבלנות בדקות אלו.

ההלוויה תחל בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי ברח׳ גורודסקי.

לדברי ממלא מקום ראש העיר זהר בלום – “אני מוכן למות למען המדינה שלי” – עוד זה מדבר וזה בא, בשורות האיוב על נפילתם של מיטב בנינו ובנותינו בקרב, בזה אחר זה, שוברות את ליבי כל פעם מחדש. במקביל להגעתי לבית העלמין ללוות בדרכו האחרונה את טל פיליבה ז”ל, קיבלתי בצער רב את הודעת דובר צה”ל על נפילתו של עוד חלל מעירנו. סרן ירין גהלי ז”ל, רק בן 22, היה מפקד מחלקה בסיירת גבעתי והוא נפל בקרב בדרום רצועת עזה. ירין למד והתחנך במגמת הכדורסל, בוגר מחזור ע”ז בקריית החינוך ע״ש דה שליט בעיר. הוא היה אחד משחקניה הבולטים בנבחרת ביה”ס ומכבי רחובות בכדורסל, הן בקבוצת הנוער והן בקבוצת הבוגרים בליגה הלאומית. הוא אף זכה להיות קפטן בכל קבוצה אליו הגיע.

ירין עשה היסטוריה והגיע יחד עם נבחרות הנוער לליגת העל בכדורסל. הוא החליט לוותר על אהבתו הגדולה לספורט ולהתגייס לשירות קרבי ומשמעותי בסיירת גבעתי. לאחר גיוסו, ירין היה מאמן חוגי כדורסל והתנדב בקייטנות הספורט בימי הקיץ. ירין היה קצין וג’נטלמן, בחור כארז, שחקן חרוץ ונערץ ובן משפחה למופת. הוא השאיר אחריו זוג הורים, אורן ושירה, אח קטן, עילאי ובת זוג, עפרי. ירין ז”ל יובא למנוחות היום בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי ברחובות. יהי זכרו וזכר כל הנופלים במלחמה הזו, ברוך”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן