רחובות לא עוצרת: לפי הלמ”ס היא מובילה גם במדדי איכות החיים

מתוך 80 מדדי איכות חיים שפותחו לשנת 2020, נתוניהם של 52 מדדים זמינים גם בפילוח לפי 16 הערים הגדולות (המונות יותר מ-100,000 תושבים): כפר סבא, רחובות, רמת גן, ראשון לציון, באר שבע, תל אביב-יפו ,חולון, נתניה, פתח תקווה, חיפה, בית שמש, אשקלון, אשדוד, בני ברק, בת ים וירושלים.

רחובות נמצאת בקבוצת הערים עם ציון כולל גבוה במדדי איכות חיים. מתוך 46 המדדים הזמינים עבור רחובות, ב-34 מדדים מצבה טוב יותר מהממוצע הארצי, ורק ב-12 מדדים מצבה פחות טוב מהממוצע הארצי. מצבה של רחובות היה טוב במיוחד לעומת הממוצע הארצי במדדים האלה: אחוז המועסקים שחשים שתפקידם מאפשר קידום (57.9% לעומת 47.6%), אחוז המועסקים שתפקידם תואם את תחום לימודיהם (77.8% לעומת 67.5%), אמון במערכת הבריאות (88.9% לעומת 77.5%), שביעות רצון מהחיים (97.5% לעומת 90.3%), אחוז התושבים שמפריע להם רעש חיצוני בדירה (24.4% לעומת 28.2%).

נתון משמעותי ביותר: אין הרוגים בתאונות דרכים ברחובות. עם זאת, מצבה של רחובות היה פחות טוב מהממוצע הארצי במדד:
תחושת היכולת להתמודד עם בעיות (65.4% לעומת 73.3%).

לדברי ראש העיר, רחמים מלול, “אני שמח וגאה על הפרסום של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שמוכיח, שוב, כי רחובות היא עיר איכותית המדורגת בצמרת הערים הטובות בישראל. רחובות מנצחת את הממוצע הארצי במדדים רבים, ותמשיך לעשות כן. נעשה הכל על מנת להעניק לכם, התושבים, את השירות הטוב ביותר. העשייה בעיר תלך ותשתפר אפילו יותר עם התוכניות הגדולות שלנו לשנת 2022, ובראשן – החתימה על הסכם הגג שיביא להשקעה נוספת של מאות מיליוני שקלים ברחבי העיר. תודה רבה לכם, התושבות והתושבים, על האמון ועל המשוב שגורם לנו להיות הטובים ביותר ותודה לכל עובדי העירייה והחברות העירוניות על עבודה מסורה של לילות כימים בעיר המדע והתרבות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן