רחובות: חגיגה גדולה בחמ”ל של כולנו משפחה אחת

חגיגה גדולה בחמ”ל של כולנו משפחה אחת: הפנינג סוף הקיץ לכבוד משפחות כוחות הביטחון עם הופעה של מתן הגדול | צפו בתמונות

אירוע בלתי נשכח התקיים בחמ”ל של כולנו משפחה אחת, שכולו הוקרה למשפחות כוחות הביטחון והמגוייסים, חגיגה לכבוד סוף הקיץ. האירוע, שהיה ללא עלות, נערך ביוזמת עיריית רחובות המחלקה למורשת ישראל, פורום נשות המילואים, ובשיתוף איתן יוחננוף, מנכ”ל ובעלי רשת יוחננוף, שפינקו את המשפחות בכל טוב.

המשפחות שהגיעו נהנו ממתנפחים ענקיים, משחקי רצפה שהפכו את כל השטח לזירת כיף, ודוכני שערות סבתא, פופקורן, פירות ועוד. נוסף על כך, רשת יוחננוף דאגה להביא רכב הפתעות מלא בכל טוב, שהפך לאטרקציה בפני עצמה.

מתן הגדול ריתק ושעשע את כל המשתתפים, ילדים ומבוגרים כאחד, במופע קרקס וליצנות והפך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת.

בסיום, כולם נפרדו עם תחושה של הכרת תודה למשפחות כוחות הביטחון והמגוייסים שמקריבים יום יום למען כולנו.

ליאת מורגן, נציגת פורום נשות המילואים סיכמה את האירוע: “אנו עשרה חודשים מתחילת המלחמה ועל המשפחות ישנו עול כבד, ישנם מגויסים שהיו בשנה הזו יותר בלחימה מאשר בבית ולכן לפני כחודש פניתי לחבר המועצה אמיתי כהן שמרגע תחילת המלחמה היה קשוב לצורכי משפחות המגויסים בעיר בכדי למצוא פתרונות ומענה לקראת סוף הקיץ ובמיוחד לאור העול הכלכלי הכבד שנוצר על המשפחות. ומיד אמיתי יחד עם צוות החמ”ל נענו והרימו הפקת סוף קיץ מלאה בכל טוב. אני רוצה להודות לכל אלו שנרתמו לראש העיר מתן דיל, לחבר המועצה אמיתי כהן, לרשת יוחננוף, לצוות החמ”ל, וכמובן, תודה גדולה לכל המתנדבות והמתנדבים של החמ”ל שעמלו ללא לאות כדי שהאירוע הזה יהיה כל כך מהנה ומוצלח”.

 

צפו בתמונות:

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן