רחובות ההולנדית: גל ההתפרצויות נמשך, נוהל 'עירנות מוגברת' מופעל בין השכנים שמאבדים את תחושת הביטחון והאמון במשטרה

ההולנדית

סוף שבוע של פריצות, שוב, ברחובות ההולנדית: ארבע דירות בשכונה נפרצו ומתוכן נגנבו תכשיטים ופריטים יקרי ערך. לאחר כל פריצה, הוזמנה המשטרה ונלקחו עדויות מבעלי הבתים. אחת הפריצות לדירתו של שוטר ששהה במשמרת לילה ואישתו ראתה את ידית הדלת עולה ויורדת ובנס גדול הצליחה להבריח את הגנב.
משטרה
התושבים החליטו כי בשל כל הפריצות הבלתי נגמר בשכונה הפסטורלית שמערב העיר, יחלו להגביר ערנותם בכל שעות היממה. "השכונה שלנו מוכת גורל בנושא הפריצות והמשטרה חייבת להתעורר", אמר אחד הדיירים, "כולם כאן מתחילים לאבד את תחושת הביטחון והאמון בהם".

כזכור, לאחרונה הופצה הודעת הווטסאפ הבאה בין הדיירים: "שכנים יקרים, עקב ההתפרצויות והגניבות הפוקד את השכונה, ראוי שתדעו כי ישנו רכב לבן מסוג סקודה שאחראי להתפרצויות רבות, תגבירו עירנות ואם תראו את הרכב ובתוכו שניים או שלושה חשודים תתקשרו מיד למשטרה" – ולו בכדי למצוא קצה חוט למכת הגניבות שפוקדת מזה מספר חודשים את השכונה.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של "רחובות היום" מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן