רוקמים את התקווה בעידן הנגב

המפרש מעניק תקווה ומסר חשוב במיוחד בתקופה זו, שכל אחד הוא חלק ייחודי וחשוב בשלם שנקרא ישראל שלנו. אכן רק ביחד ננצח! 

בפארק התעשייה עידן הנגב ממשיכים בשיתופי פעולה מוצלחים בין עובדי המקום לתושבי הסביבה ויחד נפגשו לפעילות מלאת תקווה לימים טובים יותר

עובדי עידן הנגב ומשפחות מאזור הנגב -להבים, באר שבע, בני שמעון ורהט- הגיעו בשבוע החולף למרכז סוויץ׳ הממוקם בבית עידן הנגב וייצרו יחד מפרש שלום גדול וצבעוני במיוחד, כל משפחה קיבלה פיסת בד וציירה עליה לפי בחירתה. מטרת המפרש להעניק תקווה ומסר חשוב במיוחד בתקופה זו, שכל אחד הוא חלק ייחודי וחשוב בשלם שנקרא ישראל שלנו. אכן רק ביחד ננצח!

מי שהעבירה את הפעילות המאחדת היא דבורה בן יהודה, אמנית ובעלת עסק ממשמר הנגב, שהתנדבה למען פעילות זו בשמחה ותוך אמונה בחיבור ושיתוף מקומי למען מטרה מעצימה שתעניק תקווה. את מפרש התקווה יתפרו ב”בית גיל-עד” מרכז היום של הוותיקים במשמר הנגב.

מעידן הנגב נמסר: ״שמחנו לראות את העובדים יחד עם המשפחות שהגיעו לפעילות המהנה של ׳מפרש השלום׳ ביוזמת מרכז סוויץ׳, זו ללא ספק פעילות בעלת משמעות במיוחד שמעניקה תקווה בתקופה זו. אנחנו מלאי גאווה על שיתופי הפעולה המוצלחים המתקיימים בבית עידן הנגב וכולנו תקווה לימים טובים יותר״.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ פארק התעשייה עידן הנגב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן