רוקדים עם כוכבים: ג’וליה שחר ויוגב מלכה בקמפיין חדש ללי קופר

ג’וליה שחר ובן זוגה: יוגב מלכה חוגגים את ט”ו באב על סט צילומים רומנטי בקמפיין זוגי ראשון מה אמר יוגב על דור השותף לריקודים של ג’וליה ולאן יטוסו אליו מיד לאחר צילומי התכנית

הוויסקי בר מוזיאון, במתחם שרונה בת”א, הפך לסט צילומים רומנטי במסגרת צילומי קמפיין מותג האופנה הבריטי לי קופר, לרגל השקת סתיו-חורף 2024/5.

כוכבי הקמפיין, הזוג המדובר: הרקדנית  וכוכבת ‘רוקדים עם כוכבים’ ג’יוליה שחר, יחד עם הצמוד יוגב מלכה,  זוכה העונה החמישית של “נינג’ה ישראל, הגיעו בשעות הבוקר המוקדמות  וסיפרו שקבלו את ההצעה לככב בקמפיין וכמובן מייד נענו בחיוב: “אנו מתרגשים וגאים להיות שגרירים של מותג בינלאומי,  אנו מתחברים מאוד לערכי לי קופר, אוהבים אותו ושמחים להיות חלק ממנו”.

ג’וליה שיתפה שהיא מאוד ממוקדת בלנצח העונה הקרובה יחד עם דור, במיוחד לקראת ה”לייבים” ולכן, אמרה ליוגב  שהשעות שהם מעבירים יחד על הסט, שהו ה”דייט” וזמן איכות עבורם”.

שנשאל יוגב האם מקנא בקשר של ג’וליה עם דור הררי, שיתף ואמר: “רוקדים עם כוכבים הייתה החוויה המשותפת שלנו, המסע שבו הכרנו והתאהבנו. כשג’וליה החליטה שהיא ממשיכה לעונה נוספת הייתי בחששות…. המחשבה שהיא תחלוק את התקופה הזאת עם מישהו אחר הייתה לי קשה, וכשהתחילה העונה ראיתי את הכישרון שלהם יחד והפוטנציאל שלהם להוביל ולנצח את התחרות והחשש מיד הפך לתמיכה ופירגון.”

הזוג המאוהב מספר שמיד אחרי צילומי עונת ‘רוקדים עם כוכבים’ הם מתכננים טיסה משותפת לייעד אקזוטי לחו”ל, מתלבטים בין איי תאילנד או איי סיישל ואף מספרים בגאווה על הסט שהם יודעים שזאת אהבה של פעם בחיים ושגם חתונה תגיע בזמנה.

 

◼️ לקבוצת ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו שי תמיר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן