רועי שרעבי הציע להקים קרן לגיוס תרומות 500 השקלים מהמדינה, ממשפחות שאינן זקוקות להן, לטובת משפחות נזקקות וחד הוריות

חבר מועצת העיר רחובות, רועי שרעבי, הציע היום (ראשון) לבחון אפשרות להקמת קרן, כך שכל משפחה שקיבלה מהמדינה 500 שקלים, ואינה זקוקה להם, הם ייתרמו לאותה הקרן שתוקם על ידי עיריית רחובות ומשם יועברו הכספים אל נזקקים. ראש העיר, רחמים מלול, נתן גיבוי למהלך, וביקש לבחון את הנושא מול היועצת המשפטית לעירייה, עו”ד מיכל דגן.

כזכור, רה”מ הגיש הצעת חוק לפיה כל ילד, עד הילד הרביעי, יקבל 500 שקל. קשישים יקבלו גם הם 500 שקל. הכספים ייכנסו ישירות לחשבון הבנק, ללא טפסים וללא ביורוקרטיה. לדבריו, ההחלטה תעבור חקיקה במהירות על מנת שתצא לפועל. נכון להיום, ההצעה תיכנס לתוקף רק לאחר פסח.

“יש הרבה אנשים שלא צריכים את ה-500 שקלים לכל ילד”, אמר שרעבי, “בוא נקים קרן, נעביר את זה לרווחה ולמשפחות שיותר צריכות את זה כמו חד הוריות, נבדוק עם עו”ד מיכל דגן משפטית איך עושים את זה. אני כבר עובד על זה ולשמחתי, ייאמר לזכותו של רחמים שהוא נותן גיבוי לכל דבר שיכול לעזור לציבור לשרוד את התקופה הזו ולעבור אותה במינימום נזקים. בנוסף הציע שרעבי לבחון סיוע גם לעסקים הקטנים והבינוניים, “חייבים לבחון איך אנו יכולים לעזור להם קודם שהם לא יקרסו וגם שיהיה לעובדים לאן לחזור, כי אם העסק קורס העובד  לא בא – זו שרשרת, לכן אנחנו צריכים לראות איך אנחנו עוזרים להם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן