רועי גבאי חשף את סוד הניצחון: “היינו אמיתיים לאורך כל הדרך. לא התלכלכנו, לא חיפשנו משחקים”

רועי גבאי – ראש העיר הטרי של יבנה זכה ב-51% מקולות הבוחרים בעוד שחיים מסינג, שכיהן כמ”מ ראש העיר הזמני זכה ב-47% ושמעון עשור זכה ב-2% מהקולות.

בנאום הניצחון אמר גבאי: “שאלו אותי איך אני מסביר את כל הדמעות פה. הדמעות משמחה, מאושר, מאהבה, מהבנה שבאמת אנחנו היינו אמיתיים לאורך כל הדרך. לא התלכלכנו, לא חיפשנו משחקים, אמרנו לאורך הדרך שלא צריך לחכות ל-16 בנובמבר אנחנו אמיתיים עם הדרך. האחדות, האהבה – ניצחו, אני אהיה ראש העיר של כולם, גם של אותם 48% שלא הצביעו לי, אין שאלה בכלל”. לאחר שגרף מחיאות כפיים סוערות על הדברים שאמר בנינוחות שאין כדוגמתה, אמר לפעילים: “חברים, תודה רבה רבה רבה לכם על הכל, על כל הדרך המשותפת. עכשיו זה הזמן להוכיח ולהתחיל לעבוד – ועכשיו גם מותר לחגוג”.

באמצעות משרד יחסי הציבור והתקשורת שליווה אותו, טנא תקשורת, הוסיף גבאי: “אנחנו מודים לאלפי תושבי יבנה שבחרו להוציא את יבנה לדרך חדשה. למרות אחוזי ההצבעה הנמוכים, אנו שמחים שהדרך הנקיה בה הלכנו הוכיחה את עצמה. אני מקבל את התפקיד ביראת כבוד. ממחר בבוקר נתחיל לפעול יחד כדי להצעיד בע”ה את יבנה קדימה”.

ממשרד הפנים נמסר:

בבחירות שהתקיימו ביום שלישי כ”א חשוון התשפ”ג 15 בנובמבר 2022, ולאחר ספירת כלל הקולות והמעטפות הכפולות, עולה כי מר רועי גבאי נבחר לראשות עיריית יבנה ברוב קולות של 8,200 קולות שהם 51%. המתמודד מר חיים מסינג קיבל 47% שהם 7,620 קולות. המתמודד מר שמעון עשור קיבל 2% שהם 255 קולות. אחוז ההצבעה הסופי בבחירות לראשות העירייה עמד על 41.5%, שהם 16,115 מצביעים מכלל 38,685 בעלי זכות הבחירה. מספר הקולות הכשרים 16,075. משרד הפנים מאחל הצלחה לראש העירייה הנבחר.

צילום: חדשות 08 | טנא תקשורת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן