רוח ספורטיבית, גבורה והנצחה: יום הספורט לזכרו של רנ”ג אורי מויאל ז”ל

יום הספורט של ענף הבניין שנערך במועדון “הקאנטרי ” בחולון, בו השתתפו מאות עובדים, יוקדש משנה זו לזכרו של רב נגד אורי מויאל ז”ל שהתגורר בדימונה, אחיו של יצחק מויאל, יו”ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, תושב אשדוד נבחרת “הקאנטרי” מבאר שבע היא הזוכה הגדולה בטורניר הקטרגל צ’רלי פרץ, מאמן שחקן הקבוצה המנצחת: “זה היה מרגש במיוחד עבורי. שיחקתי בעבר יחד עם אורי ז”ל בקבוצת הפועל ירוחם ועמדו לנו דמעות בעיניים כשקיבלנו את הגביע מיצחק אחיו”

קבוצת “הקאנטרי” מבאר שבע היא הזוכה הגדולה בטורניר הקט רגל שנערך ביום הספורט שנערך בתחילת השבוע במועדון “הקאנטרי” בחולון, לעובדי הבניין והתעשיות הנלוות מכל רחבי הארץ.

יום הספורט ה- 15 הוקדש משנה זו לרב נגד אורי מויאל ז”ל, שנרצח בפיגוע בבית קמה במרץ השנה ולפני מותו הספיק לנטרל את המחבל ולהציל את חיים של רבים ששהו במקום.

מויאל ז”ל שהתגורר בדימונה הוא אחיו של יצחק מויאל, יו”ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, תושב אשדוד, והרוח החייה מאחורי ארגון יום הספורט. במשחק הגמר המרתק גברה נבחרת “הקאנטרי” בבאר שבע בתוצאה 0:3 על נבחרת חברת הבנייה “דניה סיבוס”.

צ’רלי פרץ, כוכב העבר בהפועל באר שבע, מאמן שחקן הקבוצה המנצחת, מסכם: “זה היה מרגש במיוחד עבורי. שיחקתי יחד בעבר עם אורי ז”ל בקבוצת הפועל ירוחם ועמדו לנו דמעות בעיניים כשקיבלנו את הגביע מיצחק אחיו”. בתחרות הכדורסל זכתה קבוצת ארגון עובדי צה”ל במקום הראשון ובכדורשת נשים זכתה בגמר קבוצת הבנייה חברת “תדהר”. התחרויות נערכו במגוון ענפי ספורט נוספים בינהם טניס שולחן, אופניים, שחייה, שש-בש ועוד.

יום הספורט המסורתי התקיים בפעם ה- 15, השתתפו בו מאות עובדים מרחבי הארץ, והוא הוקדש לחללי ונרצחי “מלחמת חרבות ברזל” ובעיקר לגיבור ישראל, רב נגד אורי מויאל ז”ל. זכרו של אורי מויאל ז”ל הונצח על חולצות המשתתפים והסלוגנים הכתובים עליהם הוקדשו לו.

בנוסף, מארגני האירוע יצרו שיתוף פעולה עם יחידת הנפגעים בנח”ל, בה שירת מויאל והם הגיעו כקבוצה מתחרה שהשתתפה ביום הספורט ובנוסף הגיעו גם קבוצות מארגון עובדי צה”ל לכבד ביום זה ולהתחרות. גם הגביעים והמדליות שהוענקו למנצחים, נשאו את שמו של מויאל ז”ל.

יום הספורט ה – 15 התקיים בשיתוף הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל, במעמד אלי כהן, שר האנרגיה והתשתיות של ישראל, אלי דלל, חבר הכנסת מהליכוד, ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, דויד יהלומי, נשיא הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל, עו”ד כנרת צדף, מנכ”לית הפועל, אבי דנינו, יו”ר אגף הספורט בהסתדרות, דויד פרסי, מחזיק תיק הספורט הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל, מנכ”ל רשת “הקאנטרי”, איליה זילברמן, סמנכ”ל רשת “הקאנטרי”, דדו כהן, קצין נפגעים בצה”ל, רועי עטיה וכמובן האח השכול, יצחק מויאל.

סמנכ”ל הקאנטרי, דדו כהן: “היה כאן שילוב של רוח ספורטיבית, גבורה והנצחה. יום הספורט היה מוצלח במיוחד לאחר השנה המאתגרת שכולנו עברנו. היה מרגש מאוד לראות את העובדים הנפלאים שכיבדו את זכרם של חללי צה”ל בנוכחות מלאה. אנו מודים ליו”ר הסתדרות ענף הבניה והתעשיות הנלוות על שיתוף הפעולה שנמשך כבר שנים רבות”, מויאל מסכם: “יום הספורט הזה היה מרגש במיוחד בשבילי. אני מודה למאות שהגיעו כדי לכבד את זכרו של אחי, גיבור ישראל, אורי מויאל. אני מודה למנכ”ל רשת הקאנטרי, איליה זילברמן ולחברת ההפקה, ‘אורנה צרפתי הפקות’, על הארגון הנפלא. נמשיך במסורת החשובה הזו גם בשנים הבאות”.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: Charisma pixel

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן