רוח גבית לחיילים הבודדים בהיקף של 220 אלף שקל 

חלוקת כרטיסי הסיוע הכלכלי החלה השבוע בבסיסים ברחבי הארץ באמצעות העמותה 

רבים מהחיילים והמילואימניקים הלוחמים הם חיילים בודדים, ללא תמיכה משפחתית בישראל. בשל מצב המלחמה והמורכבות הכלכלית שמגיעה איתה ופוגעת באוכלוסייה זו באופן חמור אף יותר, מעניקה עמותת “אח גדול למען חיילים בודדים” סיוע ומענה כספי בהיקף של למעלה מ-220,000 ש”ח שנתרמו על ידי חברת ICL.

מצב המלחמה משפיע על כולנו, וביתר שאת על חיילים ומילואימניקים בודדים, עולים וחסרי עורף משפחתי פה בישראל. עד שהמענקים המובטחים יגיעו, מעניקה עמותת “אח גדול למען חיילים בודדים” מאות כרטיסי סיוע בהיקף של למעלה מ-220,000 ש”ח.

הסכום גויס על ידי עובדי חברת ICL  באמצעות תרומת ימי חופשה, והחברה, בראשות רביב צולר, עשתה מאצ’ינג והכפילה את הסכום הנתרם. בשיתוף פעולה עם ויזה כאל, שתרמה סכום משמעותי נוסף, נרכשו מאות כרטיסי הסיוע ונתרמו לחברי עמותת “אח גדול למען חיילים בודדים”- גוף הליווי והסיוע הגדול בישראל לחיילות וחיילים בודדים שמלווה מאות מהם, ולמרכז הבודדים של צה”ל.

חלוקת הכרטיסים החלה השבוע בבסיסים ברחבי הארץ ובאמצעות העמותה.

סרגיי נאוסטרוייב, מילואימניק בודד משוחרר מודה לשותפים לפרויקט ומספר:

“עם תום לימודיי האקדמים כהנדסאי תוכנה נקראתי לשרת במילואים כלוחם במשך חמישה חודשים. מרבית מהזמן לחמתי ברצועת עזה וכשהשתחררתי נדרשתי ישר לחיפוש עבודה. הובטחו מענקים ופיצויים אולם נדרש סיוע מיידי והכרטיסים הנטענים נותנים את המענה לצרכים הבסיסיים”.

נסים אדר- יו”ר עמותת “אח גדול למען חיילים בודדים“:

“המילואימניקים וחיילי החובה הבודדים שנמצאים בחזית הלחימה חוזרים ונדרשים לעיתים להתמודד באזרחות עם חזית נוספת- כלכלית. אני מודה להנהלת ICL, לעובדי החברה ולוויזה כאל על התרומה המשמעותית שמעבירה מסר מעודד וחם – אתם לא לבד. בהיכרותי העמוקה עם משפחת ICL, אני מעריך את התרבות הארגונית המושתתת על מעורבות בקהילה, נתינה והירתמות וגאה על שיתוף הפעולה בינינו”.

 

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אח גדול למען חיילים בודדים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן