טיפים ועצות: כיצד לבחור נעל נכונה לילדים?

צוות המומחים של SCOOP איגד מספר טיפים ועצות להורים רגע לפני פתיחת שנת הלימודים

כשמדובר בילדי גן ובית ספר, לנוחות הנעליים משנה חשיבות, למרות שהורים רבים מתפשרים לפעמים על נוחות לטובת  עיצובים עדכניים ואופנתיים. לכן יש לדעת לשלב בין כל השיקולים: נוחות, טכנולוגיות, עיצוב, ואופנה.    

בשנים האחרונות מורגשת בישראל עלייה משמעותית במספר רכישות נעליים לילדים, בעונה: “אנו רואים כי בממוצע הורים רבים רוכשים בין 3-4 זוגות נעליים בעונה, אך יש  גם הורים שרוכשים  שישה ואפילו שבעה זוגות נעליים”. אומר רוני אינסאז מנכ”ל רשת נעלי SCOOP. לדבריו: “מידת הרגל של הילד  גדלה יחסית במהירות וההורים נאלצים לרכוש בקצב די מהיר נעליים חדשות,  לכן יש לזכור כי מטרתן של הנעליים היא להגן על  כף רגלו של הילד, ולמנוע פציעות מחוץ לבית”.  

צוות המומחים של SCOOP איגד מספר טיפים ועצות להורים רגע לפני פתיחת שנת הלימודים:

ערבו את הילד ברכישה – שתפו את הילד בחנות  ופרשו לפניו את כל האופציות. החיבור של הילד לנעל הוא שיקול חשוב כדי שירצה מידי בוקר לנעול אותה. בעיקר בגיל הרך, יש המון משמעות בנראות הנעל בעייני הילד וזה יקל עליכם, ההורים, בעת ההתארגנות בטקס הבוקר.

משקל הנעל – מרכיב מכריע אצל ילדים ופעוטות, לכן שרוכשים נעל לילדים חייבים לבדוק שלא יהיו כבדות אחרת הליכת הילד תהפוך למאתגרת ונגררת.

נעליים גמישות – יקלו משמעותית על תנועתם של הילדים. הרגל צריכה לנוע בחופשיות בתוך הנעל שתומכת בתבנית ההליכה הטבעית. כדי לבחון האם הילד חש נוחות יש לשים לב כי הוא אינו משנה את אופן הליכתו כאשר הוא יחף או בנעליו, ושהוא אינו ממהר לחלוץ אותם בכל הזדמנות. כמו כן ניתן לכופף את הנעל ולוודא כי הסוליה גמישה.   מומלץ לרכוש לילדים קטנים נעלים מחומרים אלסתטיים ובמידדת הנעל אפשרו  לילד הליכה חופשית בחנות.

נוחות – חשוב לוודא כי הנעליים מתאימות לכף הרגל של הילד (רחבה או צרה). כמו כן  שקשירת הנעל לא מייצרת לחץ על הגב העליון של כף הרגל.  יש לבדוק בעת המדידה כי אצבעות כף הרגל ישרות ולא מתקפלות  וכי הילד מסוגל לנוע בחופשיות ואינו מתלונן.   

מחיר – לזכור שילדים כמו ילדים, משתובבים, משחקים, גוררים רגליים והנעל יכולה לאבד מהחיות שלה לאורך זמן.  כמו כן כף רגלו של הילד גדלה יחסית במהירות, לכן לא מומלץ להשקיע בנעלים במחירים גבוהים שמא תתחרטו על ההשקעה הכספית.

 

רשת נעלי SCOOP  משיקה בימים אלה קולקציית נעלים חדשה לילדים, לקראת חזרה לגן ולבית הספר. הקולקצייה כוללת מגוון רחב של סניקרסים, נעלי ספורט , וסנדלים, המתאפיינים בנוחות, אופנתיות ובמחירים לכל כיס מבלי להתפשר על עיצובים מעניינים.

מחירי נעלי ילדים: החל מ- 49.90 ש”ח עד 199.90 ₪.  

מידות: החל ממידה 23-35 לילדים.

לרגל חזרה לבית הספר יוצאת רשת SCOOP בימים אלה במבצע, במסגרתו: 2 זוגות נעלי ילדים החל מ-49.90 ש”ח. המבצע ייערך עד ה- 31.8.2024 בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. 

 

◼️ לקבוצת משפחה: הורים, ילדים ומה שביניהם לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: שי פרנקו/ עמירם בן ישי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן