ראש עיריית קריית גת כפיר סויסה: מתקנים ליקויי בטיחות במוסדות החינוך אחרי שנים של הזנחה

ראש העיר קריית גת כפיר סויסה מדווח בסיכום השבועי לתושבים על העשייה המקומית לרבות תיקוני ליקויי בטיחות במוסדות החינוך אחרי שנים של הזנחה, לדבריו.

ראש העיר קריית גת כפיר סויסה מדווח בסיכום השבועי לתושבים על העשייה המקומית לרבות תיקוני ליקויי בטיחות במוסדות החינוך אחרי שנים של הזנחה, לדבריו.

וכך כתב:

אנחנו חותמים שבוע נוסף של עשייה ענפה ופעילות משמעותית למען קריית גת האהובה שלנו. הנה חלק מהדברים שעשינו השבוע למענכם:

✅ פריסת ממ״מים ומיגוני קבע בגני הילדים!
אחרי הליך מקצועי ומסודר וכחלק מתוכנית הביטחון שלי – פרסנו השבוע ממ״מים בגני הילדים בעיר, כדי להבטיח את ביטחון ומוגנות הילדים שלנו בשעת חירום. כפי שהבטחתי לכם – במשמרת שלי כל ילדי קריית גת יהיו מוגנים!

✅ שיפוץ בתי הספר ותיקון לקויי בטיחות במוסדות החינוך!
בימים אלו אנחנו משלימים את הליך בדק הבית לכל בתי הספר בעיר, מתקנים את לקויי הבטיחות במוסדות החינוך אחרי שנים של הזנחה ומשפצים את בתי הספר והמגרשים הסמוכים כדי שתלמידי קריית גת יחזרו לספסלי הלימודים בצורה הבטוחה והאיכותית ביותר.

✅ חגיגה של ספורט בקריית גת!
אחרי שבועות של משחקים מאתגרים ומהנים בענף הקטרגל בקריית גת, חגגנו השבוע את הגמר הגדול עם ניצחון של קבוצת ״שניצל רחוב/מעורב רחוב״ והענקתי להם את הגביע המבוקש. תודה לחברי חבר מועצת העיר והממונה על הספורט ראובן אלקבץ שפועל יחד איתי למען קידום הספורט בעיר.

✅ ילדי החינוך המיוחד בראש סדר העדיפויות!
כחלק מההיערכות לפתיחת שנת הלימודים, פגשתי השבוע קבוצה של הורי ילדי החינוך המיוחד בעיר ושמעתי מהם על האתגרים מהשטח לקראת החזרה ללימודים ועל הדרכים לשיפור וייעול המערכת לתלמידי החינוך המיוחד בעיר.

✅ פתחנו את מופעי הקיץ עם האמנים המובילים בישראל!
באופן חסר תקדים בקריית גת, הבאנו השנה שורה של אמנים מובילים בישראל כדי שהתושבים האהובים שלנו לא יצטרכו יותר לצאת מהעיר בשביל תרבות ופנאי איכותיים. תודה לאייל גולן, סטטיק וואלרי חמאתי שהופיעו השבוע וריגשו אותנו. תודה לחברי סגן ראש העיר והממונה על רשת המתנ״סים ארז חסון ולמנכ״ל רשת המתנ״סים אמיר בן שמחון על הפקת אירועי התרבות ברמה הטובה ביותר.
נתראה בשבוע הבא בפסטיבל הבירה עם שורה של אמנים ובראשם יהודה פוליקר ובהופעה הגדולה של נועה קירל!

 

◼️ לחדשות קריית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן