ראש עיריית קריית אונו, מיכל רוזנשיין, נפגשה עם נשיא המדינה

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו :”אני מסכימה עם דאגתו של הנשיא, ושלנו כשליחי ציבור, יש אחריות, ושחלק ממנה היא לגלות אחריות לשדר מסרים של ריפוי ואחדות מבלי ללבות את להבות השנאה והפילוג.”

כנס רב רושם נערך לכבוד ראשי רשויות חדשים בבית הנשיא.

“השלטון המקומי מלמד אותנו חברי השלטון המרכזי שיש אפשרות לפעול בשיתוף פעולה של שמאל, ימין, ערבים, דתיים, חרדים וחילונים”, אמר שר הפנים משה ארבל.

“הדבר חשוב מאין כמותו כי הקיטוב והקרע המתרחש בחברה הישראלית יכול להיפסק באמצעות השלטון המקומי על ידי שנשים את העבודה והמשימות במרכז ושנייחס כוונות טובות גם למי שלא מסכימים איתו. מי שחושב אחרת ממני הוא לא חוטא״.

ראש העיר קריית אונו מיכל רוזנשיין ביחד עם ראשי הערים החדשים והחדשות, הגיעה למפגש מיוחד עם נשיא המדינה יצחק הרצוג.

במפגש אמר הרצוג: אני מאוד מודאג. אני מאוד מודאג מעליית הטון, מהעימותים המילוליים החריפים מאוד שאנחנו רואים בתקופה האחרונה. מביטויים שמקומם לא במרחב הציבורי.

אני מאמין גדול בזכויות הפרט, האזרח, חירות ההפגנה והמחאה. בוודאי שצריך לשמור ולאפשר אותה זה חשוב, זה חלק מחברה בריאה. אנחנו דמוקרטיה מאוד תוססת וזה מקור לגאווה, גם הפסיפס שמוצג פה מראה את האמת- אנשים רוצים לחיות ביחד. והחיים עצמם מכתיבים הרבה מאוד דברים.

בסיום המפגש אמרה רוזנשיין: ”זה היה מפגש של אנשים ונשים מכל חלקי החברה  – יהודים, ערבים, דרוזים, צ’רקסים, נשים , גברים, אנשי שמאל, אנשי ימין חילוניים ודתיים. אנחנו עובדים ביחד, מסייעים האחד לשני והכל מתוך תחושת שליחות גדולה לפעול למען כל תושבי המדינה. הגיע הזמן שנראה את האחדות הזו גם בכנסת וגם בממשלה. למען כולנו

אני מסכימה עם דאגתו של הנשיא, ושלנו כשליחי ציבור, יש אחריות, ושחלק ממנה היא לגלות אחריות לשדר מסרים של ריפוי ואחדות מבלי ללבות את להבות השנאה והפילוג.

ברמה האישית כשאני מסתכלת עלינו, על קריית אונו, אני שמחה וגאה שיש לנו קואליציה שמביאה לידי ביטוי את כל הזרמים בקהילה שלנו ומכאן אני שואבת כח, שאפשר גם אחרת.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן