ראש עיריית לוד בפגישה עם הצמרת המשטרתית: “פועל ולא נח בכל שעות היממה”

לאור האירועים האחרונים בחודש האחרון בעיר לוד, זימן ראש עיריית לוד, יאיר רביבו לפגישה דחופה את צמרת הפיקוד המשטרתית במחוז מרכז, בראשות מפקד מחוז מרכז ניצב משה ברקת ומפקד מרחב השפלה תת-ניצב רונן אבניאלי, וכן מפקד תחנת משטרת לוד סנ”צ שמעון דהן, במהלכה דרש רביבו  את חיזוק והגברת המשילות בארץ בכלל ובעיר לוד בפרט וכמובן על הביטחון האישי של כל תושבת ותושב בלוד.
יאיר רביבו: “אני פועל ולא נח בכל שעות היממה, ממש 24/7, והכל בכדי להביא שקט, שלווה וביטחון אישי וכללי בעיר לוד, לכלל תושביה – הערבים והיהודים כאחד. לא אתן לאף אדם לערער את שגרת חייהם של עשרות אלפי תושבי לוד, ואמשיך להיאבק עבור כך, בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל וגורמי הביטחון במדינת ישראל. אגב, זו הייתה הפגישה האחרונה שקיימתי בלשכתי בבית העירייה הישן ב’כיכר קומנדו’, אשר חתמה תקופה היסטורית ויפה. הבוקר, כבר שמנו את פעמינו אל הלשכה שבבית העירייה החדש והמפואר בעיר העתיקה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן