ראש עיריית יבנה: "חמאס לא הצליח במשימתו הנפשעת, מולם עמדו גיבורי ישראל"

ראש עיריית יבנה בטקס שנה ל-7 באוקטובר: "חמאס לא הצליח במשימתו הנפשעת, מולם עמדו גיבורי ישראל"

רועי גבאי אמר בטקס כי העיר יבנה שילמה מחיר כבד של חיים יקרים שנגדעו ומשפחות שאיבדו את היקר מכל. "רצו לשבור את רוחנו – אך הם טעו. עם ישראל חפץ חיים ובזכותם של גיבורי ישראל נקום ונצמח. עוצמתנו באחדות ובערבות ההדדית – אל לנו לחזור לשיח המפלג".

בערב מרגש לזיכרון ה-7 באוקטובר שנערך (שני) ברחבת היכל התרבות העירוני השתתפו מאות תושבים, משפחות שכולות וחברים, לזכר הנרצחים במתקפת ה-7 באוקטובר, חללי מלחמת "חרבות ברזל" ובתקווה להחזרתם של 101 החטופות והחטופים. הערב נערך במעמד ראש העיר, רועי גבאי, מ"מ ראש העיר, חיים מסינג ורעייתו, ח"כ שירן השכל שכיבדה בנוכחותה, חברי מועצה, מנכ"לית העירייה, יוספה חליבה, נציגי ארגון יד לבנים. חניכי המכינה הקדם צבאית "אחריי" הובילו בשיתוף מחלקת הנוער העירונית מסע מרגש לזכר הנופלים, כשהם מוקפים במשפחות, תושבים, ובני נוער מרחבי העיר.

במהלך הטקס הוזכרו שמות בני העיר שנפלו ונרצחו במתקפת ה-7 באוקטובר ובמלחמת "חרבות ברזל": רס"מ (מיל.) נריה שאער ז"ל, פקד קים דוקרקר ז"ל, ליאל איטח ז"ל, רס"מ (מיל.) רן פוסלושני ז"ל, משה סעדיאן ז"ל, סמ"ר עדי דנן ז"ל והאחים שרון רפאי ז"ל ואלי רפאל ז"ל. הערב כלל הקרנה של טקס הזכרון הלאומי מפארק הירקון ולפני כן הוזמנו תושבי העיר והילדים לצייר ולבטא את תחושותיהם ורגשותיהם בקיר זיכרון, אחדות ותקווה שהוקם ע"י הסדנה לאמנות ולהדליק נרות. בני הזוג יעל ואייל דרכמן שרו וריגשו בפתיחת הערב בביצוע השירים "שובי לביתך", "מחכה" "עוד נפגש" ו"לו יהי".

בתחילת הערב התקיימו 'מעגלי שיח' בהובלת תנועות הנוער בו לקחו חלק מכינת אחריי, הצופים, בני עקיבא ובנות השירות הלאומי שחיזקו את תחושת הסולידריות הקהילתית ושימשו כמרחב של שיתוף רגשות ותמיכה הדדית.

ראש העיר, רועי גבאי, נשא דברים מרגשים וסיפר על גודל האובדן של המשפחות וצער הפרידה מהאהובים. "אין נחמה על הבנים והבנות שכל רצונם היה לחיות בשלווה ובשמחה, ליבנו נשבר איתם, ואנחנו כאן, כקהילה, נחבק לנצח את המשפחות. לא נשכח אותם לעולם, ונמשיך לעמוד לצידם. התכנסנו כדי לחזק ולקוות לימים טובים יותר בהם יוסרו האיומים מעלינו והשקט ישוב לארצנו". ראש העיר התייחס למתקפה הקשה של ארגון הטרור חמאס ולמלחמה ואמר כי "הטבח הברברי שביצע ארגון הטרור חמאס נועד לשבור אותנו ולפרק את החברה הישראלית. הם לא הצליחו במשימתם הנפשעת, מולם עמדו גיבורי ישראל שחרפו נפשם ולהם אנו חווים חוב עצום של עצם קיומנו כאן. לצד הכאב והצער אנחנו פה כדי להזכיר את המחיר הכבד שעמנו שילם, ולציין את הכוח שגילינו בעמנו. נשים וגברים אמיצי לב ותושייה. עוצמתנו באחדות ובערבות ההדדית – אל לנו לחזור לשיח המפלג". ראש העיר הזכיר את החובה להמשיך לפעול בכל דרך למען החזרתם של 101 החטופות והחטופים, ואיחל להחלמתם של הפצועים ולביטחון חיילי צה"ל".

עיריית יבנה תקיים ב-27 באוקטובר טקס לחנוכת אתר הנצחה לזכר חללי 'חרבות ברזל' ואירוע מרכזי בהיכל התרבות, במעמד בני המשפחות, תושבים ואורחים.

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן