ראש עיריית אשדוד מזהיר מפני הונאה

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי פרסם הודעת אזהרה לתושבים: קיבלנו מידע על הונאה פלילית שתצא בשעות הקרובות

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי פרסם הודעת אזהרה לתושבים

תושבים יקרים, התראה: קיבלנו מידע על הונאה פלילית שתצא בשעות הקרובות. לפי מידע מודיעיני שהגיע אלנו ממשטרת ישראל, אחד המתמודדים באמצעות בעלי עניין, מתכננים ליצור הונאה בקרב הציבור על ידי התחזות ושליחת פייק ניוז לכלל תושבי העיר, תוך שימוש בבינה מלאכותית וזיוף של המראה והקול שלי. הנושא מטופל ברמות הגבהות ביותר, ואני סומך עליכם שתדעו להבדיל בין מסר מתחזה למסר אמיתי.

כפי שאני יודע, רובכם הגדול מתייחסים בביטול להתקפה הפראית בניסיון להפחיד אתכם מהשתלטות החרדים על העיר, מסר שחוזר על עצמו בכל מערכת בחירות. ייתכן ותקבלו הודעות שמטרתן להרגיז אתכם, אם זה הודעה טלפונית בשמי ובקולי בשעות מוזרות, ואם כקריאה שלא תצאו מהבית או כל תרגיל הונאה דומה אחר.

ישנם שמבקשים להשתלט על אשדוד באמצעות ניסיון להרתיע אתכם ממני, ולהמליך במקומי ראש עיר שיהיה נוח למטרות שלהם. אנחנו בעד דמוקרטיה ונגד הונאות, שרק ממחישות מי הם האנשים שמולם אנחנו מתמודדים. החשש הוא שכך גם הם מבקשים לנהל את אשדוד.

היחידה הארצית לחקירות הונאה תמצא את הדין עם אותם הגורמים. עד אז, בואו נשמור על העיר אשדוד היפה שלנו שהולכת ומתפתחת, חיה, תוססת ומעניקה ים של אפשרויות לתושביה.

בואו נמנע מכוחות הפילוג והשנאה לשלוט באשדוד, בואו נשמור על האחדות כפי שהעם דורש ומקיים בעצמו, מאז ה-7 באוקטובר. רק האהבה תנצח.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ, ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן