ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט: “אנו סומכים רק על עצמנו”

שוחט אמרה: “אנו נערכים לכלל התרחישים, כולל אפשרות של פינוי תושבים ללא מרחבים מוגנים תקניים למחסים המוניים בעיר, מבצעים רכש מאסיבי של ציוד לוגיסטי, כולל שקיות מים, גנרטורים ועוד”

שוחט אמרה את הדברים בוועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים בפאנל שעסק בין השאר בהתמודדות של העירייה עם נושא החירום, והוסיפה: נערכים לכלל התרחישים, כולל אפשרות של פינוי תושבים ללא מרחבים מוגנים תקניים למחסים המוניים בעיר”

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, השתתפה בוועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים שהתקיימה בשבוע שעבר באילת. בפאנל בנושא “ואף על פי כן נוע תנוע” שעסק בשאלה כיצד ממשיכים בפיתוח עירוני במצב חירום בהנחייתה של קרן מרציאנו, הביעה את ראש העיר את דאגתה לגבי היכולת של משרדי הממשלה לתת מענה הולם לאזרחים בשעת חירום.

בין הדברים שאמרה ראש העיר, ליאת שוחט, בפאנל: “אנו סומכים אך ורק על עצמנו. אף אחד לא ידאג לנו. אנו נערכים לכלל התרחישים, כולל אפשרות של פינוי תושבים ללא מרחבים מוגנים תקניים למחסים המוניים בעיר, מבצעים רכש מאסיבי של ציוד לוגיסטי, כולל שקיות מים, גנרטורים ועוד”.

בנושא ליווי משפחות שנפגעו במלחמה והתמיכה בעסקים המקומיים אמרה שוחט: “אנו מלווים את כל המשפחות ויש ניצולי נובה אצלנו שמקבלים מענה רגשי וכלכלי. כדי לתת הטבות בארנונה נדרשת החלטה של משרד הפנים. גם אם יש לי יכולת כלכלית לא לגבות את הארנונה מעסקים מקומיים, אני לא יכולה לעשות זאת ללא אישור של משרד הפנים. צריך להוביל מהלך של הנחות בארנונה לעסקים עבור משרתי מילואים ומשפחותיהם ואוכלוסיות נוספות שזקוקות לכך בשל המלחמה”.

על הקשיים לקדם את תחום התשתיות והפיתוח, נושא שממנו סובלות כל הרשויות אמרה ראש עיריית אור יהודה: “העובדים הזרים זה המפתח להמשך הנעת הפרויקטים התשתיתיים והבנייה. ללא זה, לא תהיה המשכיות ולא ייפתחו כיתות לימוד בשנת הלימודים הקרובה ברחבי הארץ. מפה המקום לקרוא לממשלת ישראל לפתוח את השערים לעובדים זרים”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן