ראש ממשלת בריטניה: "שוקלים סנקציות על בן גביר וסמוטריץ'"

השיקולים להטיל סנקציות בעקבות אמירות "שנויות במחלוקת" על המצב ברצועת עזה

ראש ממשלת בריטניה הודיע כי הוא שוקל להטיל סנקציות על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ועל שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

בן גביר: "כפי שלפני הקמת המדינה היהודית הבריטים פעלו לסיכולה, כעת הם ממשיכים לעשות זאת לאחר תקומתה בעיצומה של מלחמת קיום. הים אותו ים, והבריטים אותם בריטים. על הבריטים להפנים שימי המנדט הסתיימו. מכל מקום, הם לא מפחידים אותי, ואני אמשיך לפעול בהתאם לאינטרסים הלאומיים העליונים של מדינת ישראל בלבד ולמען תושבי המדינה, חיילנו שוטרנו וסוהרנו. בוז לספר הלב".

סמוטריץ': "המנדט הבריטי הסתיים ואיתו הספר הלבן, אבל החד צדדיות והצביעות נשארו אותם חד צדדיות וצביעות.אמשיך בע"ה לעשות כל שלאל ידי כדי לקדם מדיניות של חיסול הטרור הנאצי מעזה, מלבנון ומאיראן ולמנוע הקמת מדינת טרור פלשתינית שתסכן את קיומה של מדינת ישראל ואת ביטחון העם היהודי.

שום איום לא ימנע ממני לעשות את המעשה הנכון והמוסרי למען אזרחי ישראל, ואם הבריטים רוצים לעקם את אפם אל מול המדיניות הציונית שלי, אז יהיה להם אף עקום. חג שמח לכל בית ישראל".

צילום: דוברות שר האוצר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן