ראש העיר קריית אונו: "התחדשות עירונית חייבת להתבצע בצורה מדודה ואחראית"

מיכל רוזנשיין: "חשוב לי ראשית להשלים את בניית איזורי התעסוקה, הפנאי והמסחר, כך שהעירייה תהיה ערוכה להעניק לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר, התחדשות עירונית חייבת להתבצע בצורה מדודה ואחראית".

"האתגר הגדול היום הוא לאזן את המגורים עם פתרונות תעבורתיים, שטחי מסחר ותעסוקה שיובילו בסופו של יום לשירותים עירוניים טובים ואיכות חיים לתושבים ולתושבות שלנו" – כך אמרה היום (ראשון) מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו בוועידת הנדל"ן של מזרחי טפחות וגלובס למצב הענף בצל המלחמה.

בועידת הנדל"ן בפאנל שהוקדש לנושא התחדשות עירונית השתתפו בנוסף לראש העיר קריית אונו מיכל רוזנשיין גם, רן קוניק ראש העיר גבעתיים, יעקב אטרקצ'י בעל השליטה בחברת אאורה ופנינה אלה, מנהלת סקטור בנייה ונדל"ן בבנק מזרחי טפחות.

רוזנשיין שנכנסה לתפקיד ראש העיר לפני מספר חודשים לתוך תהליך התחדשות עירונית מואץ, בו העיר צפויה להכפיל את מספר תושביה בעשור הקרוב. אמרה בכנס: "חשוב לי ראשית להשלים את בניית איזורי התעסוקה, הפנאי והמסחר, כך שהעירייה תהיה ערוכה להעניק לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר, התחדשות עירונית חייבת להתבצע בצורה מדודה ואחראית".

עם זאת סיפרה רוזנשיין שהיא מודעת ליתרונות של ההתחדשות העירונית בטח לנוכח העובדה כי היום כ- 70% מהדירות בקריית אונו ממוגנות, והעיר נמצאת במקום הראשון במדינה בקרב הערים הוותיקות. להערכתה בתום התהליך בעוד מספר שנים כ 95% מהדירות בעיר תהיינה ממוגנות.

בסופו של דבר, אתה חי בעיר ואתה רוצה להרגיש שהיא לא צפופה מדי, שאתה לא מתקשה לצאת מתוך השכונה שלך. לכן, אי־אפשר לאשר הרבה פרויקטים, ובבת־אחת. צריך לעשות חשיבה לפני שרצים קדימה, זה צריך להיעשות במקביל – בנייה והגברת תשתיות. האתגר הגדול היום הוא לאזן את המגורים עם פתרונות תעבורתיים, שטחי מסחר ותעסוקה שיובילו בסופו של יום לשירותים עירוניים טובים ואיכות חיים לתושבים ולתושבות שלנו"

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן